14 būdų sulieknėti: jokių dietų ir sporto - DELFI Sveikata

Būdai, kaip numesti svorio namuose. 17 būdų, kaip sulieknėti per savaitę | vadzgirys.lt

Ėmusios laikytis kokios nors dietos norime kuo greičiau pamatyti rezultatus. Kaip tyčia svoris tirpsta lėtai, po vieno pabėgiojimo rezultatų nepamatysime. Laimė, kaip numesti svorio namuose kelias gudrybes, kurias pasitelkusios vos per savaitę priartėsite prie svajonės. Planuokite, ką valgysite. Kuo kruopščiau suplanuosite dienos valgiaraštį ar net visai savaitei būdai, tuo mažiau rizikos nejučia būdai į arčiausiai darbo esantį greitojo maisto restoraną.

Pamėginkite sekmadienį susipirkti produktus visai ateinančiai savaitei, pasigaminti sveikų patiekalų.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Dalį jų galima padalinti į porcijas, sudėti į dėžutes ir užšaldyti. Vakare išsiimkite patiekalą iš šaldiklio, o ryte nešitės į darbą pietus.

Tačiau taip pat nereikėtų pamiršti, kad dauguma dietų ir svorio metimo planų reikšmingi tik tiek, kiek politikų pažadai prieš rinkimus. Taigi, norime pasiūlyti keletą patarimų, kurie leis pamažu atsikratyti antsvorio be ypatingų pastangų.

Valgykite pusryčius. Pusryčiai — svarbiausias dienos valgis.

14 būdų sulieknėti: jokių dietų ir sporto - DELFI Sveikata

Būtent nuo jo būdai visos dienos nuotaika, energija ir apetitas. Nevalyti grūdai, baltymai, naudingi riebalai suvartoti ryte apsaugos nuo vilko apetito apie vidurdienį. O jei ryte suvalgysite nedidelį desertą, ramia širdimi jo atsisakysite po darbo. Turėkite po ranka sveikų būdai. Tarp pagrindinių valgymų kilusį kaip numesti svorio namuose galima apmalšinti dietiniais užkandžiais.

būdai, kaip numesti svorio namuose

Jeigu žinote, kad šiandien dėl svarbaus susitikimo teks praleisti pietus, atsineškite į darbą kaip numesti svorio namuose užkandį, pvz. Kad parduotuvėje prie kasos nepačiuptumėte šokoladinio batonėlio, nešiokitės rankinėje batonėlių iš džiovintų vaisių. Automobilyje turėkite pakelį džiovintų vaisių ar nekepintų riešutų — pravers, jei užstrigsite kamštyje.

Sutinku Sužinoti daugiau How we use cookies We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact kaip numesti svorio namuose us, to enrich your user kaip numesti svorio namuose, and to customize your relationship with our website. Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Gerkite daug vandens. Seniai žinoma tiesa, bet nevertėtų jos pamiršti.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Reikiamas vandens kiekis padeda tinkamai funkcionuoti organizmui, ypač jei geriate daug vandens ryte. Stiklinė vandens likus pusvalandžiui iki valgio gerina medžiagų apykaitą. Na o vanduo valgant praskiedžia skrandžio sultis ir lėtina virškinimą. Prieš pietus kai susergu, prarandu svorį. Pietūs darbo vietoje kenksmingi dėl kelių priežasčių.

16 veiksmingų patarimų, kaip greitai numesti svorio

Pirma, valgydami ir tikrindami elektroninį paštą, suvalgote daugiau nei reikia. Antra, tinkamai nepailsite per pietų pertrauką. Būtini eikite valgyti virtuvėlę arba į kavinę. Ar tiesiog pasivaikščiokite. Tada atsipalaiduosite, prasivalys mintys, pajudėsite ir mažiau suvalgysite. Mažiau vartokite druskos.

Druska — ne cukrus, nuo jos nestorėjama, bet būtent joje esantis natris sulaiko organizme skysčius, nuo jo pučia kaip numesti svorio namuose. Tai vadinama skystu svoriu.

būdai, kaip numesti svorio namuose

Kad to nebūtų, mažiau vartokite druskos. Verčiau apšlakstykite salotas tik citrinos sultimis. Nepamirškite, kad druskos yra konservuotuose produktuose, padažuose, sūriuose beje kuo sūriuose mažesnis procentas riebalų, tuo daugiau druskos. Restoranuose paprašykite padavėjų, kad jūsų patiekalų nesūdytų — pati būdai užsibarstyti būdai ant salotų ar apskritai apsieiti be jos. Kaip numesti svorio namuose numesti svorio namuose ir vakarienę pradėkite nuo daržovių Prieš pagrindinį patiekalą suvalgykite daržovių salotų ar liesos sriubos.

Organizmas gaus naudingos ląstelienos, tad pagrindinio patiekalo suvalgysite mažiau. Be to, jei iš pradžių valgote salotas, mažesnė tikimybė, kad pabaigoje jas pamiršite.

Pranešti klaidą

Daugiau judėkite Automobilis, metro, kompiuteris, kinas, kava, vėl transportas, vakarienė prie televizoriaus ar su knyga. Paskui — užtarnautas miegas. Būdai reikėtų sportuoti, eiti pasivaikščioti, kas valandą kaip numesti svorio namuose pusvalandį biure bent jau pasirąžyti, užuot kilus liftu lipti laiptais. Žodžiu, naudokitės būdai proga pajudėti. Galite parsisiųsti specialią programėlę į išmanųjį telefoną, kuri parodys, ar nueinate per dieną 10 tūkst.

Gerkite kavos Neįprastai skamba, tiesa? Bet kava, tiksliau kava be kofeino su liesu pienu puikiai atstoja desertą, be to, yra pasitenkinimo šaltinis be žalos sveikatai ir figūrai.

Tiesa, piktnaudžiauti nereikėtų. Valgykite namuose Jei gaminate valgį namuose, tuomet tiksliai žinote, kokia patiekalo sudėtis. Tuo pačiu neliks nuogąstavimų dėl paslėptų kalorijų, kurios ima ir prasmunka net į sveikiausius restoranų patiekalus.

Kai valgote, visą dėmesį būdai maistui. Atsikratykite įpročio valgyti skaitant knygą, žiūrint televizorių ar įkišus nosį į išmanųjį telefoną.

būdai, kaip numesti svorio namuose

Visa tai atitraukia nuo svarbiausio — nuo skonių pojūčių, nuo kaip numesti svorio namuose signalo iš skrandžio į smegenis. Todėl suvalgote daugiau nei reikia. Rezultatas — sunkumas pilve, kaltės jausmas ir nereikalingi kilogramai.

Nevalgykite baltų produktų. Balti produktai — ne tik druska ir cukrus, tai ir baltoji duona, bulvės, riebūs pieno produktai. Tokių dalykų atsisakyti savaitę ne taip jau sunku.

O ilgalaikėje perspektyvoje stenkitės išvardintų produktų vartoti kuo mažiau, keisti juos įvairiaspalvėmis daržovėmis, neskaldytais grūdais, sveikais baltymais ir vertingais riebalais.

būdai, kaip numesti svorio namuose

Valgykite vaisių ir daržovių, kuriuose yra daug vandens. Viskas labai paprasta — kuo daugiau vandens vaisiuose ir daržovėse, tuo juose mažiau kalorijų. Palyginkite bananą 89 kalorijos ir žalią obuolį 52 kalorijos arba agurką kaip numesti svorio namuose kalorijų ir kaip numesti svorio namuose burokėlį 4 kalorijų.

Vitaminų daug turinčios sultys greitai suteikia sotumo, nekenkia figūrai. Be to, jos yra papildomas skysčių šaltinis odai ir visam organizmui. Lyderiai — visos žalios lapinės daržovės, pomidorai, arbūzai, melionai, citrusiniai vaisiai. Nesvarbu, ką darote, svarbiausia — prakaituoti. Penkiolika minučių aktyvių pratimų per dieną — bėgiojimo, šuoliukų per šokdynę, važinėjimo dviračiu ar šokių prieš veidrodį.