L-karnitinas

Deginant riebalus w

surūdiję riebalų nuostoliai riebalų deginimo esencija

Norinčių numesti svorio pagrindinė užduotis — išeikvoti daugiau kalorijų nei jų suvartojama. Dėl šios priežasties dauguma žmonių treniruojasi naudodamiesi kardio treniruokliais, apie deginant riebalus w efektyvumą spręsdami pagal sudegintų kalorijų kiekį, kuris rodomas treniruoklių ekranuose.

Išsiaiškinkime, koks kardio treniruočių efektyvumas deginant riebalus w riebalus.

deginant riebalus w

Treniruoklių tikslumas. Skaičius, matomas kardio treniruoklių ekranuose — nėra tikslus sudegintų kalorijų kiekis. Tikslesniems rezultatams nustatyti dažniausiai į treniruoklio kompiuterį reikia įvesti savo deginant riebalus w.

L-kamitinas ir papildai riebalų deginimui

Tuomet, priklausomai nuo treniruotės intensyvumo pagal tam tikras formules apskaičiuojamas sudeginamų kalorijų skaičius. Tačiau kalorijų išeikvojimą lemia ir kiti faktoriai, į kuriuos treniruoklio kompiuteris neatsižvelgia, t. Fizinis pasirengimas. Jei esate deginant riebalus w sportininkas, atlikdami tokį pat fizinį krūvį jūs sudeginsite daugiau kalorijų už jau prityrusį sportininką.

deginant riebalus w

Prisiminkite, kaip buvo sunku nubėgti pirmuosius 3 kilometrus kai tik pradėjote bėgioti… Vėliau, kūnas prisitaikė prie gaunamo deginant riebalus w krūvio, padidėjo ištvermė ir tie 3 kilometrai tapo lengvai įveikiami.

Didėjant treniruotumui, judesius atlikti tampa vis lengviau.

deginant riebalus w

Net ir esant tokiam pat fiziniam krūviui nebereikia tiek daug pastangų, kiek anksčiau, todėl ir kalorijų išeikvojimas bus šiek tiek mažesnis nei vos pradėjus treniruotis. Labai svarbus faktorius deginant kalorijas — treniruotės intensyvumas.

Sekite mus:

Tikėtina, jog vos pradėję treniruotis žmonės treniruosis kur kas mažesniu intensyvumu nei tie, kurie prie fizinio krūvio yra pripratę. Todėl nepatariama aklai pasikliauti vien kompiuterio rodmenimis.

Intensyvi kardio treniruote (5min cardio workout)

Kūno kompozicija. Deginant riebalus w kūno kompozicija, kitaip tariant, raumenų-riebalų santykis, taip pat įtakoja kiek kalorijų sudeginsite pinterest svorio gėrimai. Didesnę raumeninę masę turinčių žmonių medžiagų apykaita yra greitesnė, kadangi raumenų audinyje vyksta aktyvesnė medžiagų apykaita, nei riebalų audinyje.

Kardio treniruoklių kompiuteriai to neįvertina. Kūno svoris.

kaip pašalinti minkštus riebalus

Jei į kardio treniruoklio kompiuterį nereikia įvesti savo kūno svorio — didelė tikimybė, kad ekrane rodomų sudegintų kalorijų skaičius bus netikslus. Didesnės kūno masės žmonės sudegina daugiau kalorijų nei tie, kurių svoris mažesnis.

8 universalūs svorio metimo principai

Dažniausiai, kardio treniruokliuose sudeginamų kalorijų kiekis yra skaičiuojamas 70 kg sveriančiam žmogui. Aišku, kad taip skaičiuojant bus žymūs netikslumai, tačiau treniruoklio ekrane bus rodomas toks pat sudegintų kalorijų skaičius. Kalorijų sudeginimas pagal kūno svorį per vieną valandą Mažo intensyvumo fizinė veikla.