NAUJAUSI KOMENTARAI

Jis stengėsi sulieknėti

Autorius: Žmonės. O gal taip jaučiatės pati?

30 patarimų, kaip numesti svorio

Rodos, bičiulės jis stengėsi sulieknėti viską iš eilės ir yra lieknos, o jūs nesuvalgote nė pusės tiek, tačiau prieš kiekvieną sezoną perkate dydžiu didesnius drabužius. Nepadeda nei dietos, nei vakariniai pasivaikščiojimai. Tai reiškia, kad manote, jog būdama — tariamai ar iš tiesų — apkūni negalite kartu su kolegomis eiti pietų, su šeima nesėdate vakarienės, nes juk po šeštos vakaro stengiatės nevalgyti.

prarasti menopauzės pilvo riebalus

Ryte irgi nematote reikalo pusryčiauti, nes vyrui ir vaikams gaminate pernelyg sočius jis stengėsi sulieknėti. Arba gyvenate viena ir nematote prasmės gaišti laiką virtuvėje. Arba nusiperkate liesą jogurtą ar sūrelį prie puodelio jis stengėsi sulieknėti.

Ir viskas. Tai iš kur tie riebalai ant klubų? Viskas labai paprasta: kai organizmas nuolatos jaučia alkį, jis stengiasi gautas medžiagas kaupti. Todėl reguliarus valgymas yra būtina sąlyga norinčioms sulieknėti ar išlaikyti stabilų svorį.

Nuorodos kopijavimas

Renkatės produktus be riebalų ar su sumažintu jų kiekiu. Tačiau riebalai yra būtini mūsų jis stengėsi sulieknėti, skirtingai nei cukrus ar įvairūs saldikliai. Būtent įvairiuose liesuose jogurtuose, sūreliuose būna daug cukraus ar jo pakaitalų.

Nepasiduokite stereotipams ir reklamai. Prisikirsti lašinukų su svogūnais naudingiau, nei suvalgyti pora saldžių sūrelių!

281 kg sverianti moteris: man gražu storėti

Pamirštate gurkšnoti vandenį. Kartais būna sunku atskirti alkio ir troškulio jausmus. Todėl prieš dėdama ką nors į burną prisiminkite, kada gurkštelėjote vandens.

praranda 10 kūno riebalų per 5 savaites ar galima numesti svorio per tris savaites

Karštą dieną mėgaukitės žaliąja arbata. Numaldžius troškulį, alkis nebus toks stiprus. Valgote iš mažų lėkščių.

dešimt populiariausių svorio metimo programų Izraelio svorio metimas

Daugelis apkūnių žmonių yra įsitikinę, kad jei valgys iš mažesnių lėkščių, tai ir maisto ten įsidės mažiau. Tačiau iš tiesų yra priešingai. Normalaus dydžio lėkštėje matote tikrą porcijos dydį, taip valgyti yra maloniau, todėl užtrunkate prie stalo ilgiau ir valgote lėtai.

Autorius: Žmonės. Tačiau maistas ne visada būna mūsų sąjungininkas. Vieni pakyla nuo stalo jausdami malonumą, o kiti — sunkumą ir papildomus kilogramus. Daug metų pacientus konsultuojanti gastroenterologė, dietologė doc. Aida Žvirblienė davė keletą svarbių patarimų norintiems sulieknėti.

Per užkandinės lėkštutės kraštus krentantis maistas neatrodo estetiškai, norisi jį greičiau suvalgyti. Ir prisidedama jo paprastai daugiau — juk maža lėkštė ramina sąžinę jis stengėsi sulieknėti kiek apgauna akis.

Dietologės patarimai norintiems atsikratyti svorio: „Vien keisti mitybos įpročius – nepakanka“

Panašūs straipsniai Kaip turėtų atrodyti mūsų maisto porcijos? Valgote dirbdama ar vaikščiodama. Pietūs prie kompiuterio ar paskubomis kas nors įsimetama į burną ruošiant pietus ar valgydinant vaikus — daugelio moterų kasdienybė.

Tokios išimtys galimos, tačiau jei norite būti liekna — privalote pusryčiauti, pietauti ir vakarieniauti tvarkingai atsisėdusi prie stalo. Ir visai nesvarbu, gyvenate viena ar turite šeimą. Todėl nepajuntate sotumo jausmo ir taip suvalgote per daug arba per mažai.