Nuorodos kopijavimas

Kaip numesti svorio slidinėjant

  1. Trenerio patarimai, kaip pasiruošti slidinėjimui kalnuose - DELFI Gyvenimas
  2. Vykstate slidinėti? Pataria, kaip numesti priaugtus kilogramus
  3. Šis įvertinimas yra subjektyvus, nėra reklama ir netaikomas kaip pirkimo vadovas.
  4. Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.
  5. Geriausias natūralus riebalų deginimo būdas
  6. Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių | vadzgirys.lt
  7. Svorio mažinimo taisyklės | vadzgirys.lt

Be to, svarbu gerinti širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemas. Slidinėjimas, kaip ir bėgimas, dviračiai, plaukimas, irklavimas yra viena iš ištvermės sporto šakų, reikalaujanti nemažai fizinių pastangų.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Slidinėjant ypatingai svarbus viso kūno stabilumas ir mobilumas, tvirti liemens ir nugaros juosmeninės dalies raumenys, geras klubų paslankumas ir, žinoma, stiprios kojos bei tinkamas kojų čiurnų paslankumas. Gerai fiziškai paruoštas kūnas padės jums greičiau ir lengviau mokytis slidinėjimo technikos: nusileidimų, posūkių ir t. Taigi kad slidinėjimo kelionė būtų įdomi, produktyvi ir be traumų, išskyriau keletą rekomendacijų besiruošiantiems.

kaip numesti svorio slidinėjant

Susiję straipsniai Norite numesti svorio? Jų dėka sustiprėja širdies darbas, greičiau atsistatoma po fizinio krūvio ir organizmas lengviau priima didesnius treniruočių iššūkius.

prarasti svorio rva svorio metimas longmont

Taigi sporto klube išnaudokite kardio treniruoklius. Rekomendacija būtų: ėjimas ant bėgimo takelio į įkalnes, elipsinis ar steperio treniruoklis.

kaip numesti svorio slidinėjant

Jie padės palaipsniui priprasti prie fizinio krūvio, o kartu stiprins kojų raumenis. Ištvermei padidinti būtinai įtraukite į savo kardio treniruočių tvarkaraštį intervalines kaip numesti svorio slidinėjant.

kaip numesti svorio slidinėjant

Šių programų rasite kiekvieno kardio treniruoklio valdymo skydelyje. Tiesiog pasirinkite programą pagal savo fizinį pajėgumą ir kaskart didinkite krūvį bei atstumą, įveikiamą per laiko kaip numesti svorio slidinėjant.

Vykstate slidinėti? Pataria, kaip numesti priaugtus kilogramus

Rekomenduoju po 2 minučių trukmės kardio treniruotes per savaitę. Sutvirtinkite kojų raumenis ir padidinkite jų jėgą Slidinėjant dirba ne tik širdies raumuo, kartu stipriai apkraunamas ir apatinių galūnių raumenynas.

Todėl be kardio treniruočių labai svarbu skirti nemažai laiko kojų tvirtumui įskaitant čiurnos ir kelių raiščių ir jėgos didinimui. Juk čiuožiant nuo kalno kojų raumenys turi atlaikyti visą kūno svorį, taip pat išlaikyti balansą posūkiuose. Prisiminkite, kad slidinėsite kone visą savaitę, kiekvieną dieną, tad kojos turėtų būti paruoštos ypatingai.

Tavo komentaras

Patys paprasčiausi pratimai pradedantiesiems būtų pritūpimai ir įtūpstai vietoje. Kad gerėtų pusiausvyra ir koordinacija, pritūpimus darykite užsimerkę. Paprastus įtūpstus kaip numesti svorio slidinėjant pakeisti kaip numesti svorio slidinėjant įtūpstą atsistojus, išmojant kelį į priekį ir užlaikyti jį iškėlus stovint ant vienos kojos s.

Atlikite pakartojimus ir šią seriją kartokite kartus. Jau pažengusiems rekomenduoju šiuos tris pratimus, kurie sustiprins kojų raumenis: 1.

kaip numesti svorio slidinėjant svorio metimo treniruoklis

Dešinę koją dedame už kairės kojos į šoną kiek įmanoma toliau, lenkiant kairę koją. Lenkiamės per liemenį, kad dešinė ranka pasiektų žemę.

Svorio mažinimo taisyklės

Galva visada nuleista. Įsivaizduokite, kad čiuožiate pačiūžomis. Atlikite tokių pakartojimų į abi svoris, kurį prarandate, šią seriją kartokite kartus.

riebalų deginimo DIY

Judėjimas pristatomu žingsniu su elastine guma Mini Band Monster Walks Atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje. Užsidėkite elastinę gumą šiek tiek aukščiau kelių ir ją visada laikykite įtempusią keliais spauskite į išorę išlaikant plačias kojas.

Šiek tiek pritūpkite. Judėkite į šonus pristatomu žingsniu vos eidami į priekį.

Trenerio patarimai, kaip pasiruošti slidinėjimui kalnuose

Atlikite 15 žingsnių į priekį ir atgal, šią seriją kartokite kaip numesti svorio slidinėjant. Įtūpstai ratu pagal laikrodžio rodyklę Round the Clock' Lunge Atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje. Darome įtūpstą į priekį ir grįžtame atgal. Toliau darome įtūpstus į dešinę, atgal ir į kairę judam pagal laikrodžio rodyklę, keisdami kryptis.

Atlikite tris ratus ir šią seriją kartokite 3 kartus. Pastaba: darant įtūpstą, išlaikykite kelį 90 laipsnių kampu kelias neeina į priekįkaip numesti svorio slidinėjant ir kūnas tiesūs.