Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? - DELFI Gyvenimas

Kaip prarasti 1 procentą kūno riebalų. Riebalų procentinės dalies nustatymas liniuote

padėti kūnui lieknas pratina sveikatingumą ir svorio metimą

Iš pažiūros atrodydami liekni, jie turi daug kūno riebalų, padidinančių riziką susirgti diabetu bei širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis. Pagrindinės priežastys — nykstanti raumenų, ir tuo pačiu dėl pernelyg didelio kalorijų kiekio suvartojimo auganti riebalų masė.

padėk man, aš noriu numesti svorio svorio netekimas jokių kitų simptomų

Jei racione netrūksta angliavandenių, tačiau neužsiimate jokia fizine veikla ir taip neišnaudojate potencialą energiją suteikiančių naudingųjų medžiagų, vadinasi, jos kūne kaupiasi kaip riebalai.

Tyrimų duomenimis, vidutinio sudėjimo žmonėms su riebalų pertekliumi ties liemeniu, cukrinio diabeto rizika išauga taip pat, kaip ir nutukusiems. To priežastis kaip prarasti 1 procentą kūno riebalų padidėjęs audinių pasipriešinimas insulinui; Nesugebate atlikti lengvų fizinių pratimų. Liekni žmonės gali turėti per daug riebalų tuo atveju, kai jų raumenų masė — nepakankama.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti?

Jei kas nors iš artimiausių giminaičių kenčia nuo diabeto, aukšto kraujo spaudimo ar cholesterolio kiekio, gali būti, kad esate genetiškai  linkę į šiuos susirgimus. Kai jaučiatės alkani arba persivalgote, riebalai kaupiasi kūne.

Riebalų deginimas ir raumenų auginimas

Tuo tarpu drastiškai sumažinę kalorijų kiekį, pamažu prarandate raumenų masę. Priklausote padidintos rizikos grupei. Kūno masės indeksas — itin populiarus būdas įvertinti savo sudėjimą ir sveikatos būklę, tačiau tyrimo metu paaiškėjo, jog kai kurioms etninėms grupėms jis nėra tinkamas.

Iš būtinų riebalų formuojasi dalis ląstelių membranos, smegenų audinys, nervų apvalkalai, kaulų čiulpai, taip pat tai riebalai, kurie supa svarbiausius vidaus organus, taip juos apsaugodami.

Pavyzdžiui, Pietų Azijos gyventojai yra labiau linkę kaupti riebalus ant vidinių organų nei europiečiai. Panaši taisyklė galioja ir vyresnio amžiaus žmonėms, kadangi jie sendami praranda raumenų masę, didėja jų kūno riebalų kiekis net ir tuo atveju, jei svoris išlieka normalus.

Kaip apskaičiuojama kūno riebalų masė?

Tiesa, net jei ir nepriklausote padidintos rizikos grupei, būtina sportuoti ir sveikai mankštintis. Kūno riebalai: kiek jie būtini ir kaip apskaičiuoti jų masę?

kaip prarasti 1 procentą kūno riebalų

Nors per didelis kūno riebalų kiekis sveikatai itin pavojingas, tai dar nereiškia, jog bent gramas jų rodo nutukimą ir galimas ligas. Iš tiesų riebalai mūsų organizmui — būtini, kadangi jie apsaugo vidinius organus. Kultūristai, siekiantys išryškinti raumenis, dar žemesnį procentą pasiekia tik prieš čempionatus.

Mūsų draugai

Kitu metu jie palaiko normalią riebalų masę tam, kad išliktų sveiki bei organizmas pilnai funkcionuotų. Milimetrais gautus rezultatus palyginkite su žemiau pateikta lentele. Tiesa, tų, kurių antsvoris 15 kilogramų ir daugiau, matavimo rezultatai gali būti mažiau tikslūs.

Internete pateikiama kaina: nuo 30 eurų Odos raukšlės storis.