LRT sporto vasara: viršutinės kūno dalies treniruotė su Alanu Dzeranovu

Lieknėja viršutinė kūno dalis. Riebalų deginimo klaidos, kurios neleidžia numesti svorio

Spausdinti Balandį sparčiai pildosi sporto salės, forumuose dvigubai aktyviau diskutuojama apie efektyvias dietas. Ir taip kasmet O kaip padaryti taip, jog svoris kristų nesikankinant, t.

Tyrimais įrodyta, kad aktyviai sportuojant pirmiausia lieknėja viršutinė kūno dalis krūtinė, pečiaio vėliau riebaliukai proporcingai tirpsta nuo kitų vietų - pilvuko, klubų, užpakalio, kojų. Reikia rinktis fiziškai intensyvias treniruotes, jei norite, kad sulieknėjimo rezultatai greitai pasimatytų.

Ta pati suknelė gali puikiai tikti vienai moteriai, o kitai, nors ji sveria tiek pat ir ūgis identiškas pirmosios, visiškai netiks. Kiek figūros tipai turi įtakos mitybai ir fizinių pratimų pasirinkimui? Penki moterų figūrų tipai ©  Shutterstock nuotr.

Ar nepastebėjote, kad po labai intensyvios treniruotes pirmu taikymu lekiate prie šaldytuvo ir kemšate viską, kas pasitaiko po ranka. Aišku, dažniausiai tai būna vakaro laikas, todėl po to jaučiatės apsunkusi, blogai miegate, o ir sporto rezultatai nueina perniek.

Taigi - patenkate į užburtą ratą: dedate daug pastangų sportuodamos, o rezultatus sugadinate apsirydamos. Taip pat, jei treniruotė itin intensyvi, padažnėja pulsas, o tai skatina angliavandenių, o ne riebalų, sunaudojimą. Kokia nauda iš sunkiai baladojančios širdies ir nesustabdomų apsirijimų?

Kaip netenkama kūno riebalų?

Atsikratyti riebalų padeda įvairiausi vibruojantys diržai ir plėvelės, beviltiškai norint numesti svorio prakaitavimą. Šiame mite yra dalis tiesos.

lieknėja viršutinė kūno dalis

Specialios plėvelės, kurias užsidedame po drabužiais, kai sportuojame, padeda organizmui išskirti daugiau vandens. Akivaizdu, kad netekus daug vandens, kūnas natūraliai mažiau sveria.

Rinkitės efektyvesnius būdus svoriui mesti, diržai ir juostos tikrai nesuteiks taip trokštamo rezultato.

Nuorodos kopijavimas

Tiesa, jei kelias valandos iki intensyvios fizinės veiklos nevalgysite, jūsų organizme nebus susikaupusių angliavandenių, lieknėja viršutinė kūno dalis taip deginsite tik riebalus. Ar turėsite jėgų intensyviai sportuoti, jei kojos pačios links nuo nuovargio, trūks jėgų pakelti net ir mažiausiai sveriantį svarmenį? Gali pasidaryti silpna, svaigti galva, pykinti Po treniruotės ilgai kentėti taip pat neverta, lieknėja viršutinė kūno dalis organizmas, patirdamas bado stresą, pradeda kaupti riebalų atsargas ir sulėtina medžiagų apykaitą.

Po treniruotės galite užkandžiauti prabėgus pusvalandžiui, tačiau rinkitės nekaloringus patiekalus: jogurtą, varškę, vaisius, daržoves ir t. Jei treniruotė truks mažiau nei 50 min. Net juokinga, kokia nesąmonė.

lieknėja viršutinė kūno dalis

Aišku, kad bus. Net ir maža papildoma fizinė veikla sudegins keletą kalorijų.

Liekninanti mityba pagal kūno tipą

Aišku, jei sportuosite kasdien po 2 valandas, rezultatais džiaugtis galėsite daug greičiau. Jei saikingai valgysite ir kasdien bent pusvalandį sportuosite, per savaitę turėtumėte atsikratyti papildomo 0,5 kilogramo.

Teksto dydis: saus. Jie linkę tirpti pirmiausia nuo tų vietų, kuriose atsirado vėliausiai. Jei augant svoriui pirmiausia pastorėjo pilvas, nuo jo riebalai nutirps vėliausiai.

Išvados: beveik nekeisdamos savo dienos ritmo per mėnesį atsikratytumėte mažiausiai 4 lieknėja viršutinė kūno dalis Jei kaskart sporto klube nueisite į kelias treniruotes - nereikalingas svoris ištirps per kelias savaites. Tai galioja tik tais atvejais, jei lieknėja viršutinė kūno dalis klube praleidžiate dienas per savaitę. Kitu atveju - tai tiksinti bomba, kuri sprogs tik grįžus į namus ir ištuštinus visus puodus.

Raktiniai žodžiai

Nes kelių valandų fizinio intensyvumo maratonas lieknėja viršutinė kūno dalis žvėrišką alkį, juk būsite netekusi labai daug energijos. Taip pat - tai emocinis išbandymas, po kelių ilgų ir intensyvių treniruočių bus sunku prisiversti ir kitą dieną keliauti į sporto klubą.

Šiuo atveju galioja paprasta  taisyklė - mažiau yra daugiau!

lieknėja viršutinė kūno dalis

Nuorodos kopijavimas Riebalų deginimo klaidos, kurios neleidžia numesti svorio Nuoroda nukopijuota.