Kartu perkamos prekės

Lieknėjimo anga, SUPER PRESS treniruotė. Lieknėjimo programa

SUPER PRESS treniruotė. Lieknėjimo programa

Print Pratimus pagimdžius svarbu pradėti kuo anksčiau, nes pirmąsias dienas po gimdymo intensyviai vyksta atsistatymo procesai, o treniruotės juos palengvina ir pagreitina. Jei moteris neatlieka pratimų pirmąsias savaites po gimdymo, jos pilvo sienos ir dubens raumenys gali negrįžti į pradinę fizinę formą.

Kadangi jos pasiekė nerealiai puikių rezultatų, nusirašiau nuo jų tą dietą ir pradėjau maitintis pagal griežtą planą. Idant savikontrolė būtų griežtesnė, apie svorio metimo procesus rašiau forume ir taip neoficialiai Chazano dieta buvo pakrikštyta Smurkos dieta.

Fiziniai pratimai ankstyvuoju pogimdyminiu periodu neleidžia užsistovėti veniniam kraujui, susidaryti trombams, padeda grąžinti gimdą į normalią padėtį, reguliuoja šlapinimosi-tuštinimosi funkcijas, stiprina raumenis, grąžina fizinę formą ir normalią laikyseną. Ankstyvuoju pogimdyviniu periodu prieš pradedant mankštą svarbu apsižiūrėti kojas ligoninėse tai turėtų atlikti konsultuojantis kineziterapeutas.

lieknėjimo anga

Mano kūnas - lyg armonika

Jei yra varikozinių mazgų ar kojas skauda, svarbu pasikonsultuoti su gydytoju dėl galimos trombozės. Pirmąsias dienas po gimdymo daug dėmesio reikia skirti dubens dugno raumenims, nes nėštumo metu jiems teko labai didelis krūvis. Dubens dugno raumenų stiprinimo pratimus galima pradėti praėjus 6 valandoms po gimdymo, taip greičiau bus atstatyta šių raumenų jėga.

Teisingo lieknėjimo privalumas – gražėjanti oda

Reikia tiesiog sutraukti ir atpalaiduoti tarpvietės raumenis. Nenustebkite, lieknėjimo anga atliekant pratimus susitraukimą jausite tik aplink išeinamąją angą — taip yra lieknėjimo anga to, kad po gimdymo tarpvietė yra aptirpusi. Šiuos dubens dugno stiprinimo pratimus būtina atlikti kartų per dieną po sutraukimus.

svorio prarasti skrajutė

Dažnai moterys tiesiog bijo atlikinėti pratimus dėl pogimdyvinio lieknėjimo anga ar dėl susiūtų plyšusių lieknėjimo anga bei skausmo. Tai klaida, nes lieknėjimo anga pratimai pagerina kraujo cirkuliaciją, skatina gijimą bei lieknėjimo anga pašalinti uždegiminį eksudatą skystįdėl to mažėja skausmas.

Izometrinius statinius pilvo preso pratimus vadinamuosius atsilenkimus galima atlikti praėjus 12 valandų po gimdymo, vėliau palaipsniui didinant judesių amplitudę bei intensyvumą.

lieknėjimo anga

Visus pilvo raumenų stiprinimo pratimus reikia atlikti su iškvėpimu. Reikia vengti kelti sunkius daiktus, juos stumdyti.

Tavo komentaras

Todėl sportuojant svarbu apsaugoti sąnarius ir vengti pratimų maksimaliomis amplitudėmis. Toks trynimas sumažina susidarymą sąaugų, kurios gali lemti laikysenos problemas ar nugaros lieknėjimo anga.

Druskų kambarys — tai puiki  profilaktikos bei relaksacijos priemonė.

Tik svarbu nepamiršti pagrindinio tikslo — stiprinti pilvo ir tarpvietės raumenis. Po šio periodo galima rekomenduoti plaukimą. Tam, kad atstatytumėte visišką raumenų pajėgumą, būtina sisteminga treniruočių programa mažiausiai mėnesius.

lieknėjimo anga