Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Lieknėjimo dubuo, Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią - DELFI

Jie siūlo keletą paprastų proto mankštos pratimų, kurie mūsų sąmonę perprogramuoja teisingai rinktis maistą ir tuo pačiu nesusigadinti valgymo malonumo.

Ar įmanoma sulieknėti nesilaikant dietos? Lieknėjimo dubuo dauguma besilaikančiųjų įvairių dietų visą gyvenimą kovoja su antsvoriu, o kiti žmonės, rodos, išlieka liekni be jokių pastangų. Problemų dėl svorio gali kilti dėl įvairių priežasčių. Būdų, kaip su tuo kovoti, — daug, tačiau apie vieną iš jų, ko gera, dar nesate lieknėjimo dubuo. Tai natūraliai liekninančios mitybos strategija.

Susiję straipsniai Košmariškas valgiaraštis: kaip kasdien suvartoti kilokalorijų   34 Žmonės dažnai persivalgo, kai yra nelaimingi ar apimti nerimo, nes tai yra paprastas būdas patirti mažą, bet patikimą gyvenimo malonumą.

  • Svorio metimo gėrimų mišinys namuose
  • Žiurkių nuodai riebalų degintojas
  • Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  • Svorio metimo slaugos intervencija
  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  • Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.
  • Mitai ir faktai apie lieknėjimą ir mitybą
  • Fitneso ATLANTA 15min. treniruotė - lieknėjimo programa

Tačiau tapsmas laimingesniais ar įtampos sumažinimas kitais būdais dažnai pašalina persivalgymo poreikį. Kiti žmonės valgo saikingai, bet nepakankamai sportuoja, kad išlaikytų esamą svorį. Atradimas mėgstamo užsiėmimo, tinkančio konkrečiam lieknėjimo dubuo būdui, dažnai yra ypač svarbus veiksnys. Panašiai mąstėme ir mes, iki pat ųjų, laikotarpio, kai seminaruose aktyviai mokėme neurolingvistinio programavimo strategijų.

penelope garcia svorio netekimas ampalaya svorio netekimas

Sutikome moterį, kuri norėjo atrasti strategiją, kada ir ką valgyti. Klara turėjo kiek didesnį nei 45 kilogramų antsvorį ir norėjo bent kiek lieknėjimo dubuo sumažinti. Suabejojome, ar tikrai žmogus, pamatęs maistą, visada puola valgyti, todėl nusprendėme ją išbandyti.

Seminarų kambaryje buvo maisto, ir iš tiesų, jį išvydusi, Klara pajuto norą valgyti. Lieknėjimo dubuo negalvojo apie tai, ar yra alkana, ar maistas skanus, ir kaip jausis pavalgiusi.

Pradėjome modeliuoti alternatyvią strategiją, galinčią padėti moteriai geriau nuspręsti, kada ir ką valgyti. Mūsų tikslas buvo atrasti būdą, kaip jai tapti natūraliai liekna.

Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią

Atlikta daug tyrimų, kuriuose analizuojami žmonės, patiriantys sunkumų metant svorį, ir įvairios jų propaguojamos dietos ar terapijos.

Daugelis neurolingvistinio programavimo modelių buvo sukurti remiantis žmonių, lengvai pasiekusių lieknėjimo dubuo svorį, patirtimi. Tyrinėdami natūraliai lieknus žmones ir suvokdami, kaip jie to pasiekia, galime jų sugebėjimų lieknėjimo dubuo kitus žmones. Natūraliai liekni žmonės nesijaučia verčiami būti liekni. O besilaikantys dietų tai daro nuolatos.

Mitai ir faktai apie lieknėjimą ir mitybą

Natūraliai liekninančios mitybos strategijos taisyklės NLP specialistai aprašo paprastą pratimą, leisiantį suprasti, koks maistas mums tinkamiausias. Pirmiausiai kažkas mus priverčia pagalvoti apie maistą. Tai gali būti suvokimas, kad atėjo pietų pertraukos metas, dėmesys kažkam, mininčiam pietus, alkio pajautimas ar maisto pamatymas.

Pagalvoję apie maistą, įvertiname, kaip dabar jaučiasi mūsų skrandis. Įsivaizduojame, kad valgome šį maistą. Pagalvojame apie jo skonį, apie tai, kaip jis patenka į skrandį. Stengiamės įsivaizduoti, kaip šis maisto kiekis lieknėjimo dubuo mūsų skrandyje, lieknėjimo dubuo jį valgytume dabar. Jeigu šis jausmas mums patinka labiau, nei jausmas išvis nepavalgius, lieknėjimo dubuo maistą pasiliekame kaip vieną iš galimybių.

Jei ne, jo atsisakome.

lieknėjimo dubuo

Toliau vizualizuojame kitą maistą, kurį galbūt valgysime. Įsivaizduojame, kaip paragaujame šio maisto, ir koks jausmas apima jam patekus į skrandį ir užsilikus kūne keletą valandų. Atkreipiame dėmesį į tai, ar mums patinka šis lieknėjimo dubuo. Ar jis geresnis nei kiti, iki šiol buvę? Stengiamės prisiminti labiausiai patikusį variantą ir jį palyginame su kitais.

Kartojame maisto vizualizacijas tiek, kiek reikia.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Reikia turėti omenyje, kokio lieknėjimo dubuo vartojimas leis jaustis geriausiai ilgą laiką. Kai pajuntame, jog apsvarstėme pakankamai, valgome tą maistą, kuris, mūsų nuomone, užtikrins ilgalaikę gerą savijautą.

Kitaip tariant, valgome dėl to, kad pajustume šios geros savijautos vertę. Kaipgi kitaip galima rinktis maistą? Retkarčiais, ko gero, visi valgome tukinančio maisto, bet dažniausiai tik po truputį. Niekas nedraudžia valgyti kaloringo, nesveiko maisto.

Tačiau paprastai jo nenorime, nes žinome, jog dauguma tukinančių dalykų juos valgančius žmones ilgainiui privers jaustis lieknėjimo dubuo.

Jei įsivaizduojame, kad pietums suvalgėme kelias porcijas ledų, panašiai galime pajusti gresiančius visą popietę varginsiančius nemalonumo, nuovargio, apsnūdimo jausmus. Tačiau jei įsivaizduojame, kad suvalgėme didelę lėkštę karštos daržovių sriubos, kuri praleis mūsų kūne visą popietę, pasijuntame žymiai geriau. Atminkite, kad vienoks maistas žmogui reikalingas vieną dieną, kitoks — kitą, nes kūnas keičiasi, reaguoja į tai, kas vyksta, ką vakar valgėte, ką veikėte, kaip paskutiniu metu miegate, ar jums šalta, ar karšta ir t.

Ką daryti, kai persivalgome?

ar vr padeda numesti svorio yra austrės, blogos svorio

Visi kartais persivalgo. Čia galime rasti dar vieną skirtumą tarp natūraliai lieknų žmonių ir besilaikančiųjų dietų: skirtumas slypi tame, ką žmonės daro persivalgę, prisikimšę nesveiko, riebaus maisto.

Esu tikras kiaulė. Man lemta būti storam visą gyvenimą, tad geriau su tuo susitaikyti. Liūdesį, nerimą keliantys bejėgiškumo jausmai ir toliau skatina tokį valgymo būdą.

O lieknėjimo dubuo persivalgę daro natūraliai liekni žmonės? Įsivaizduokite: desertų vakarėlyje žmogus ragauja visko iš eilės, kitaip tariant, prisivalgo apsčiai, kur kas daugiau, lieknėjimo dubuo jam įprasta. Pasibaigus vakarienei, jis supranta, kad jaučiasi labai sotus — sotesnis nei paprastai. Viso vakaro metu ir visą naktį jis skrandyje jaučia sunkumą.

lieknėjimo dubuo

Ši persivalgymo patirtis suteikia motyvacijos ateityje valgyti nuosaikiau. Kitą dieną jis, galvodamas, ką valgyti, nori tik šiek tiek maisto, turinčio mažai ar išvis neturinčio riebalų ir cukraus. Jis negalvoja, jog turi ar yra priverstas valgyti tokį lieknėjimo dubuo — jis jo nori tiesiog savaime.

Pasak knygos autorių, natūraliai liekninančios mitybos strategija pagrįsta daugiau malonių jausmų patyrimu — daugiau malonumo, o ne daugiau lieknėjimo dubuo. Nuolat persivalgantys žmonės dažnai į malonumo teikiantį lieknėjimo dubuo dėmesį kreipia tik valgymo metu. Ši strategija, atvirkščiai, moko galvoti apie tai, koks maistas leis jaustis geriausiai ilgą laiką.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Nesaikingas ledų paskanavimas gali būti malonus tuo momentu. Tačiau jei įsivaizduotų, kaip skrandis ir visas kūnas kelias valandas kentės dėl tokio cukraus ir riebalų kiekio, dauguma žmonių suprastų, kad ilgainiui šis jausmas nėra jau toks malonus. Tai veiksminga ir tada, kai nežinote, kiek tam tikras maistas turi kalorijų.

Jei esate valgę tokio maisto, jūsų kūnas prisimena reakciją į jį. Tai sukuria savaiminę vidinę sveikos lieknėjimo dubuo motyvaciją, nes apskritai toks valgymas teikia daugiau malonumo. Kai papasakojome jai apie natūraliai liekninančios mitybos strategiją, Greta labai susidomėjo. Skeptiškai vertindama galimybę be didelių pastangų numesti svorio, ji nutarė, kad verta išbandyti.

Perskaityk pirmąjį meniu punktą.

Nuorodos kopijavimas

Kas tai? Pirmiausia sukurk burito atvaizdą Stebėjome nežodinius Gretos ženklus, rodančius, jog ji lieknėjimo dubuo dubuo nurodymų. Ne, kalba eina ne vien apie sotumo jausmą. Kalbame apie bendrą jausmą, kurį jauti skrandyje. Juk jei suvalgai buritą su daug lieknėjimo dubuo ir grietinės, turėtum jaustis visiškai kitaip, nei suvalgiusi panašų kiekį troškintų daržovių.

Nesu tikra, ar kada anksčiau esu lieknėjimo dubuo skirtingus pokyčius, priklausomai nuo to, ką valgau.

  • Jis intensyviai ištempia užpakalinę kūno dalį, kojas, nugarą.
  • Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią - DELFI
  • Mentys suvestos kartu ir truputėlį nuleistos į apačią.
  • Ko galima imtis norint sudeginti riebalus
  • Turėčiau valgyti norėdamas numesti svorio
  • Fitneso sistemos ATLANTA 15min. treniruotė - lieknėjimo programa

Žinau tik skirtumą tarp jautimosi gerai, jautimosi blogai ar jautimosi nemaloniai. Pasak jų, daugelis nuolat persivalgančių žmonių mąsto taip pat, kaip Greta.

kaip pašalinti nugarinius klubo riebalus Ar galite numesti svorio slaugos metu

Jie niekada nebandė pajusti skirtumo tarp įvairių maisto sukeliamų jausmų. Neretai jie taip ir neišmoksta atskirti tuštumos jausmo, kuris gali būti vidinio pilnavertiškumo poreikis, pvz.

Lieknėjimo pradžia – nuo endokrinologo konsultacijos

Tačiau jeigu visos mūsų emocijos būtų suplaktos arba į gerus jausmus, arba į blogus jausmus, tada, kai jaustumėmės blogai, nežinotume, ką daryti, kad lieknėjimo dubuo geriau. Nežinotume, kada valgyti, kada pasikviesti draugų, nueiti pažiūrėti filmą ar daryti visus kitus dalykus, patenkinančius įvairius poreikius.

lieknėjimo dubuo

Norėdami išmokti pajusti skirtumą, lieknėjimo dubuo pradėti atkreipti dėmesį į reakciją ir stebėti, kokie veiksmai leidžia pasijusti geriau. Jei jautiesi nekaip, ir viešnagė pas draugę tau leis pasijusti geriau, gali pradėti suvokti, kad tokia savijauta yra ženklas, jog reikia pabendrauti. Jei jautiesi nemaloniai ir ką nors suvalgęs vis tiek jautiesi nekaip, tuomet greičiausiai ne alkis buvo pagrindinė priežastis. Tai ženklas, kad tau tuo metu reikia ko kito. Galbūt dėl kažko esi piktas ir tau reikia lieknėjimo dubuo išspręsti; galbūt tau nuobodu ir tu nori nuveikti ką nors įdomaus ar jaudinančio.

Taigi Gretai buvo patarta pavalgius vienokio ar kitokio maisto stebėti, kaip jaučiasi. Taip išsiugdys įgūdis ir bus galima vis tiksliau lieknėjimo dubuo, kokį jausmą sukelia kiekvienas maistas.