Kaip sportuoti efektyviai ir saugiai mažinti svorį? | vadzgirys.lt

Maksimalus riebalų deginimas per savaitę. Reader Interactions

Nuoroda Į mane dažnai kreipiasi klientai, kurie sportuoja sporto salėje, atiduoda savo laiką ir jėgas, tačiau vaizdas veidrodyje jų vis tiek netenkina. Maksimalus riebalų deginimas per savaitę pasidalinti savo patirtimi ir pristatyti 4 priežastis, dėl kurių nepavyksta pasiekti norimų rezultatų.

Pasinaudoję mano patarimais, išspręsite savo treniruočių problemas ir džiaugsitės akivaizdžiais pokyčiais.

Main navigation

Naudojate per mažus svorius Dažniausia klaida sportuojant yra pernelyg mažų svorių naudojimas. Norint pasiekti gražų kūno tonusą, svarbu sumažinti riebalinio audinio kiekį ir didinti raumenų masę. Šis procesas reikalauja maksimalaus raumenų apkrovimo, kad jų ląstelės augtų. Kuo labiau didinsite svorį, tuo geresni bus rezultatai.

geriausia praleisti dėl riebalų nuostolių geriausias svorio netekimo priedas vyrams

Skaidulos, esančios raumenyse, didėja esant maksimaliam raumens apkrovimui, todėl tokiu būdu didėja ir raumenų masė. Jei treniruotėse naudojamas pakankamas krūvis, medžiagų apykaita išlieka aktyvi net ir poilsio metu. Todėl riebalai deginami visa parą. Pavyzdžiui, jei galite tūpti su kg štanga nors vieną kartą, tuomet turėtumėte treniruotis su 65kg svoriu, atliekant pakartojimus.

Riebalų deginimo programa vyrams

Nevaldote kalorijų Yra dar du scenarijai, kurie trukdo pasiekti norimų rezultatų sporto salėje — tai per mažas arba per didelis suvartojamų kalorijų kiekis. Ypač dažnai tarp moterų pasitaikanti situacija, kuomet pradedama valgyti mažiau nei kalorijų. Desperatiškas noras pasiekti rezultatą priveda prie organizmo alinimo ir nuolatinės bado būsenos.

Drastiškas kalorijų sumažinimas neduos rezultato - organizmas pajus, kad Jums trūksta energijos ir pats savaime lėtins medžiagų apykaitą, priversdamas bet kokia kaina išsaugoti riebalus kūne.

4 priežastys, dėl kurių nėra rezultatų

Tokiu būdu, Jūs sudeginsite mažiau kalorijų, tačiau apetitas tik augs. Nuolatinis alkis sukels streso hormoną kortizolį, kuris dar labiau kaups riebalus organizme. Be to, organizmas energijos trūkumą bandys kompensuoti naikindamas liesą raumeninę masę. Tam, maksimalus riebalų deginimas per savaitę kūno svoris kristų sveikai, galite sudaryti ne didesnį, nei — kalorijų deficitą per dieną.

9 kūno riebalų nuostoliai

Kita vertus, rezultato taip pat nepasieksite valgydami per daug kalorijų ir apdovanodami save nuodėmingu maistu po treniruočių. Tyrimai rodo, kad žmonės dažnai perlenkia lazdą suvartodami daug daugiau kalorijų, nei išdegino per treniruotę. Per savaitę tai gali priauginti 0,5kg riebalinio audinio.

matcha surimu lieknėjimas

Todėl organizmui reikia suteikti tinkamą maisto kiekį ir aprūpinti energija, kad galėtume sportuoti, maksimalus riebalų deginimas per savaitę ir vykdyti kitas dienos veiklas. Kiekvieną valgymą reikėtų planuoti taip, kad jame būtų pakankamai reikalingų makroelementų: maksimalus riebalų deginimas per savaitę, riebalų ir angliavandenių.

Viską metate, kai pasidaro sunku Sporto mokslas sako, kad yra trys faktoriai, kurie svarbūs sėkmingam svorio metimui, riebalų deginimui ir raumeninės masės auginimui. Pirmasis faktorius — tai metabolinis stresas, kuris kūne gamina laktatą.

Patarimai riebalų deginimui 4. Galvoji, kad tik laikantis itin griežtos dietos ir labai intensyviai treniruojantis pasieksi savo rezultatų? Iš dalies taip, tačiau rezultatas vertas sunkaus darbo.

Laktato akumuliacija liepia smegenims gaminti augimo hormoną ir kitus riebalus deginančius hormonus, kurie pagreitina medžiagų apykaitą. Antrasis — raumenų irimas gerąja prasmekuris vyksta tuomet, kai sportuojate iki maksimumo arba darote lėtus pakartojimus su pakankamai dideliu svoriu.

Raumenų irimas treniruotės metu maksimalus riebalų deginimas per savaitę sukelia raumens nuovargį ir skausmą po treniruotės, tačiau būtent šiuo atsistatymo metu raumenys maksimalus riebalų deginimas per savaitę masę ir formą.

Trečiasis — tai mechaninė raumens įtampa, kuri įvyksta tuomet, kai sąmoningai sutraukiate raumenį. Kitaip tariant, nuolatinė raumenų kontrolė, jaučiant kiekvieną veiksmą ir judesį, atneša daug geresnių rezultatų.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Per daug arba klaidingas kardio Daugelis galvoja, kad aerobinis kardio yra geriausias būdas mesti svorį. Tačiau naudojant šį kardio tipą riebalų deginimui, svoris gali grįžti yo-yo efektu. Tam yra kelios priežastys. Mūsų kūnas labai greitai adaptuojasi prie aerobinio stiliaus kardio, todėl su laiku jis sudegins vis mažiau kalorijų.

riebalų nuostoliai organizme

O tai reiškia, kad kuo labiau kūnas adaptuosis, tuo daugiau kardio turėsite daryti. Jei Jūsų tikslas — tik kalorijų deginimas, po kardio treniruotės norėsite save apdovanoti, suvalgant kažką skanaus, nes manysite, kad sudeginote daug kalorijų, tačiau iš tiesų taip nebus.

Vienas tyrimas parodė, kad moterys, kurios darė 20 minučių dviračių sprinto 3 kartus per savaitę, numetė 2,5kg riebalinio audinio ir 0,6kg padidino savo liesą raumeninę masę.

mano svorio metimas sulėtėjo Aš negaliu numesti svorio moteris

Ką tuomet daryti? Vietoje to, kad eikvotumėte laiką ilgoms aerobinio stiliaus kardio treniruotėms, pamėginkite trumpus sprintus ar funkcinius kardio.

Nuorodos kopijavimas

Lengvinamas riebalų deginimo procesas. Fitnsesas ar kūno rengyba neturėtų būti komplikuotas dalykas, tačiau tai turi būti pritaikyta kiekvienam atskirai pagal siekiamus tikslus.

  • Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z - vadzgirys.lt
  • Kaip sportuoti efektyviai ir saugiai mažinti svorį? | vadzgirys.lt
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?
  • Bendras kalorijų kiekis yra kcal.
  • Kaip naudoti msm norint numesti svorio
  • Patarimai riebalų deginimui
  • Sveiko svorio netekimas 10 savaičių

Būkite budrūs ir nebadaukite, bet ir neperlenkite lazdos. Skaičiuokite kalorijas, stebėkite porcijas ir suvartokite Jums reikiamą maisto kiekį.

Patarimai riebalų deginimui

Pasistenkite įdėti šiek tiek laiko, kad suprastumėte bazinius dalykus ir pajustumėte, kas tinka konkrečiai Jums. Kai sportuosite ir maitinsitės tinkamai, tikslų siekti bus paprasta,  o sportas taps smagiausia Jūsų gyvenimo dalimi. Rekomenduoja asmeninis treneris Artur Swan.