Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Numesti svorio dėl darbo. Motyvacija sportui - būtinas elementas

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Medicinos ir chirurgijos centro NORTHWAY gydytoja dietologė Daina Kaftanikienė atskleidžia, ką turėtumėte daryti, norėdami sulaukti ne trumpalaikio efekto, po kurio svoris numesti svorio dėl darbo, bet ilgalaikių pasikeitimų. Daug žmonių, o ypač moterų, sau prisižada nuo kitų metų keisti mitybos įpročius, gyvenimo būdą.

nhs svorio metimo pagalba svorio netekimas nutukusių vyrų

Ar toks nusistatymas veiksmingas? Nuo sausio mėgstame užsibrėžti daryti kažką naujo — mesti rūkyti, pradėti sportuoti, išbandyti naują mitybą.

Tad siūlau valgyti daugiau, bet atsikratyti kilogramų greičiau ir jaustis žvaliau!

Aš būčiau už tai, jog žmonės tokius pokyčius pradėtų daryti tada, kai jausis sulaukę tinkamo laiko, mat praktika rodo, jog sausio 1 d. Ilgiau nebeužtenka valios ir žmogus grįžta į savo įprastą ritmą. Labai svarbu ieškoti motyvacijos kažką daryti ir tik ją radus pradėti pokyčius, nes paprasta data jūsų pakankamai neįkvėps pasikeisti.

Atėjęs į šį pasaulį vaikas yra baltas lapas ir mes juos mokome gyventi taip, kaip patys gyvename. Kai moterys prisiruošia kažką keisti, dažniausiai užsibrėžia kardinalių pokyčių, imasi dietų.

Ką apie jas mano dietologai?

Pirma klaida: badavimas

Koks būtų sveikas ir veiksmingas mitybos keitimo būdas? Dietologai niekada nerekomenduoja mitybos keisti kardinaliai.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Visada esame už tai, kad žmogus pradėtų maitintis racionaliai. Kardinaliai jo mityba pasikeis nebent tuo atveju, jeigu prieš tai jis mito vien greitu ir riebiu maistu.

Nuorodos kopijavimas

Numesti svorio dėl darbo nepradėti badauti ir išmokti valgyti kas keturias valandas penkis — šešis kartus per dieną. Iš viso tris pagrindinius patiekalus ir du užkandžius.

naudodamas tikėjimą numesti svorio svorio metimo terminologija

Tai pirmasis žingsnis. Svarbu, jog maistas į organizmą patektų reguliariai ir mūsų skrandis įprastų gyventi pagal režimą.

Mokytis valgyti yra darbas. Kiek laiko organizmui reikia priprasti prie pasikeitusio mitybos režimo?

Darbo dienos metu kartus per dieną užsiplikykite žaliosios arbatos be jokių priedų ir cukraus. Ji jus tonizuos, suteiks energijos, budrumo. Be to, šis gėrimas neturi kalorijųpuikiai šalina iš organizmo šlakus.

Mėnesį ar pusantro racionaliai maitintis reikia valios ir pastangų, tačiau praėjus šiam laikotarpiui organizmas pripranta. Vėliau po keturių valandų jis pradeda maisto prašyti pats. Dėl to nesiūlau laikytis drastiškų dietų, numesti kelis kilogramus ir vėl grįžti prie senos mitybos.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Tokiu būdu kilogramai ataugs. Tikslas turėtų būti išmokti maitintis racionaliai ir tai, kad šie įpročiai liktų visam gyvenimui.

numesti svorio dėl darbo

Dėl didelio gyvenimo tempo nesuspėjame pasigaminti ir pavalgyti penkis kartus per dieną, kažką užkandame tik radę laisvą minutę. Kiek mitybai svarbu, kada ir po kiek maisto valgysi? Visuomet lekiame, dėl to ryte geriausiu atveju išgeriame kavos, o pavalgome per pietus ir grįžę iš darbo.

Deja, numesti svorio dėl darbo metu jau esame peralkę ir valgome viską, kas papuola po ranka.

Dietologė pataria: kaip atsikratyti svorio negrįžtamai?

Atsisėskite ir persiplanuokite savo dieną taip, jog penkis kartus dienoje atsirastų po 5—10 minučių užkąsti ar numesti svorio dėl darbo. Tai nereiškia, kad penkis kartus turite valgyti po sotų patiekalą, užkandžiui puikiai tinka riešutai, sėklos, vaisiai. Žmogui būtina atsitraukti nuo kompiuterio, pailsinti akis ir protą, tad pasinaudodami šia proga tuo pačiu jį ir pamaitinkite. Taip įgausite energijos ir pavalgę dirbsite svorio lėlė produktyviau.

Kaip padėti sau numesti svorio? Žemiau aptarsiu dvi dažniausiai mano praktikoje pasitaikančias klaidas metant svorį.

Ar pradėti sportuoti rekomenduojama tik susitvarkius mitybą? Viskas turėtų vykti paraleliai, tačiau jeigu prieš tai visiškai nesportavote, nereikėtų iškart bėgti į sporto klubą penkias dienas savaitėje.

Kaip padėti sau numesti svorio?

Pradžiai užtektų išeiti po pusvalandį pasivaikščioti, eiti vieną stotelę pėstute, jeigu važinėjate viešuoju transportu, išvesti šunį į mišką, lipti laiptais, bet ne važiuoti liftu. Jeigu nuspręsite numesti svorio dėl darbo į sporto klubąpatarčiau iškart kreiptis į trenerį.

numesti svorio dėl darbo

Nereikėtų sporto salėje savarankiškai eksperimentuoti, jeigu neturite jokios patirties. Galite sau labai stipriai pakenkti, ypač, jeigu turite viršsvorio ir laikotės pačių išgalvotų dietųturite mažai jėgų. Jeigu negalite sau leisti nuolat sportuoti su treneriu, būtinai apsilankykite bent keliose konsultacijose, kurių metu susidarysite savo treniruočių planą.

Dažnai moterys susiduria su problema, jog nors pačios nori sveikai maitintis, reguliarius patiekalus tenka gaminti šeimai.

yra avižos blogos svorio

Kaip derinti savo ir šeimos mitybą? Jeigu vienas iš numesti svorio dėl darbo narių liesėja, visi kiti turėtų jam padėti.

Patarimai: kaip sulieknėti, jei darbas sėdimas?

Aš esu už tai, kad numesti svorio dėl darbo adaptuotųsi prie tos mitybos, kuri yra rekomenduotina liesėjančiam nariui. Mums atrodo, kad sveikas maistas turėtų būti neskanus ir valgomas per prievartą, tačiau kiekvienas žmogus mėgsta skirtingus produktus, o mūsų pareiga jam sudaryti tokį meniu, kurį valgant žmogus nejaustų streso. Tiesiog, kai valgoma dažniau ir mažesnėmis porcijomis, suvalgoma žymiai mažiau. Visa esmė yra nejausti alkio, o valgydami kas tris—keturias valandas nepatirsite alkio priepuolių.

Organizme būtina užvesti energijos apykaitos mechanizmą ir jį sugreitinti, o pagreitinti energijos apykaitą gali tik reguliari mityba ir fizinis aktyvumas. Dažnai matome reklamuojamus preparatus, kurių pagalbą esą įmanoma numesti svorio.

  • Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite.
  • Kaip padėti sau numesti svorio? - vadzgirys.lt