Hipnoterapija

Numesti svorio pasąmonė galinga

Comment Nudžiugau gavusi e-paštą, kad p a g a l i a u numesti svorio pasąmonė galinga mano dievinamos, siautulingai įkvepiančios ir kaskart padrąsinančios herojės, Marie Forleo podcast'ai. Jos video super žaismingi ir pralinksminantys, bet idėja, kad pasiilgusi The Marie Forleo TV ir jos svečių įžvalgų, galėsiu jas paklausyti numesti svorio pasąmonė galinga bėgiojant, tvarkantis namus ar išėjus pasivaikščioti, yra YES!

Galinga priemonė išvalys kepenis ir detoksikuos organizmą, padeda numesti svorį!

Pirmasis, kurį klausiau buvo podcast numesti svorio pasąmonė galinga Dr. Cathy CollauttHow to Re-Program Your Subconscious Mind to get what you want, kuriame kalbama apie baimę tapti sėkmingais savo versle, baimę, kuri būtent ir stabdo tą sėkmę. Tai aš žinoma, visko klausantis, mintyse miksavau, kaip kokį smūčiką, o kaip visa tai rezonuotųsi su mityba? Numesti svorio pasąmonė galinga būtų su ta baime, kad nepavyks išmokti valgyti tikslingai, pasiekti norimą svorį ir pan.

Profesinė liga Todėl nusprendžiau surašyti viską, ką išgirdau, perfiltravus per mitybos prizmę ir papildžius lietuviškais keiksmažodžiais.

kaip pritraukti svorio metimo klientus kaip aš galiu prarasti grynus kūno riebalus

Man patinka keiktis. Taip smagiau. Tai va: Sąmonė mums sako, kad galime pasiekti norimų rezultatų, o tuo tarpu pąsamonė primena, kad jau nepavyko tieeeek daug kartų. Kodėl šį kartą turėtų pasisekti? Juk negalvoji kaip maistas yra virškinamas, kaip Tu kvėpuoji. Net Tavo įpročiai pradeda žygiuoti auto-piloto rėžimu.

KMI Skaičiuoklė

Todėl pagrindinis veiksmų šaltinis iš tikro yra pasąmonė. Mokslininkų teigimu pasąmonė yra milijonus kartų efektyvesnė nei sąmonė ir tai nereiškia, kad Tavo ego ar valios galia yra menkavertė. Ji galinga, tačiau mumyse yra dalykų pasąmonėkuri yra dar galingesnė.

Ar tai reiškia, kad pasąmonė yra kažkoks nežinia kur pasislėpęs vadovas, iš kurio turime gauti leidimą, kad galėtume įgyvendinti savo tikslus? Tai mes esame vadovai, o pasąmonę, Dr.

Hipnoterapija

Cathy Collautt kviečia įsivaizduoti kaip kompiuterį, kuris yra užprogramuotas veikti vienaip ar kitaip. Ir tai Tavo darbas pasirūpinti, kad programos būtų visada up to date, kad jos funkcionaliai veiktų ir jei kas neveikia, atrasti būdų kaip tai sutvarkyti.

Kad programos veiktų Tavo tikslų pasiekimui, o ne atvirkščiai - jų sugniuždymui. Kad kompiuteriai veiktų optimaliai, mes juos turime perprogramuoti, atnaujinti bei tvarkyti reguliariais laiko intervalais. Įpročiai, kuriuos mes darome net negalvodami pasąmoningaijie ir yra pagrindinis raktelis į geriausios programos atrakinimą. Mes apie juos negalvojame, o iš tikro jie valdo mūsų veiksmus. Na tarkim, tokie numesti svorio pasąmonė galinga įpročiai, kaip automobilio vairavimas kas vairuoja numesti svorio pasąmonė galinga, ar tikrai visada sąmoningai vairuoji automobilį?

Žinoma, kad numesti svorio pasąmonė galinga dėmesingai ir atsargiai, bet Tavo  mintys vairuojant tikrai nesisuka visą laiką tik apie vairavimą, kada čia reiks tą pedalą paspausti, kaip reiks pasukti vairą, pažvelgti į veidrodėlį ir pan. Bet, Tu tai darei patį pirmąjį kartą.

Po kiek laiko tai tampa išmoktu įpročiu, apie kurį išvis nebegalvojame. Ar nepastebėjai, kaip vairuodamas namo iš darbo, grįžęs net negalėtum įvardyti visų detalių, vairavimo metu, nes vairavimą atlikai pasąmoningai, o sąmonė buvo užsiėmusi kitais dalykais: planuoji ką pasigaminti vakarienei, kokius dar laiškus spėsi atrašyti tą vakarą, planuoji ką rengsies rytojui ar veiksi savaitgalį. Tai dabar pabandyk tai pritaikyti naujiems mitybos įpročiams.

21 gydomoji mantra norintiems numesti svorį

Senuosius mitybos įpročius atlieki automatiškai. Tiesiog darai. Žinai, kad grįžus iš šaldytuvo išsitrauksi varškės pakelį, apibersi cinamonu ir suvalgysi, ir tikrai negalvodamas apie varškę.

Na kertam lažybų, kad tikrai galvojai apie kažką kitą, o ne apie pačią varškę ar kaip ją ištraukei iš pakelio.

Galingos šio mišinio savybės pašalins parazitus iš žarnyno, taip pat padės numesti svorį!

Tai čia, šiuo atveju, jau veikia sąmoningumas, jau po truputėlį pastebi, kad kažkas programoje veikia netaip. Dažnai tai tuo ir pasibaigia. Apie perprogramavimą ar įpročio "apdeitą", nėra nei minties.

Štai čia ir pirmas žingsnis.

Susijusios naujienos:

Kuomet intuityviai pajauti pasipriešinimą savo įpročiui kodėl ir vėl tą varškę valgauišlik nuolankus,  nepulk savęs teisti ar nurodinėti sau, galvoti, kad geriau žinai ar nieko nebežinai.

Leisk pasąmonei vis dažniau Tau priminti, kad programa neveikia taip, kaip norėtum, kad veiktų. Stebėk save ir savo veiksmus.

Antras žingsnis.

Mitybos įpročių programavimas

Būk konkretus. Konkrečiai įvardink savo baimes ir tai, kas Tave glumina. Kokios asociacijos iškyla, kuomet pagalvoji apie tai, kas įvyktų numesti svorio pasąmonė galinga pasiektum savo tikslus. Ką būtent pasiektum, kaip jaustumeisi, kaip atrodytum, kokie žmonės būtų šalia Numesti svorio pasąmonė galinga, kokį maistą valgytum ar net kokiais rūbais apsirengtum.

Glumina tai, kad noriu maitintis tikslingai, bet nežinau kaip, noriu sportuoti, bet nepatinka bėgioti ar nerandu tam laiko ir pan. Jei pasiekčiau savo tikslus, jausčiausi energingas, ryte atsikelčiau be didelių pastangų, turėčiau energijos nuveikti visus dienos darbus ir dar turėčiau jėgų laikui padės svorio metimas gerd šeima ir draugais ar tiesiog knygai.

Sportuočiau su užsidegimu, tai taptų taip įprasta, kaip išsivalyti dantis. Pasąmonė tai žino. Ir tik Tavo.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Na pavyzdžiui aš, tikrai nežinau, ko Tu bijai, kas Tave glumina ir kokie rezultatai Tave padarytų laimingu, bet tai žinai Tu. Įvardink juos sau. Užsirašyk, jei bus lengviau ir aiškiau juos matyti.

riebalų nuostolių piramidė

Neužtenka tik žinoti, kad bijau, jog man nepavyks numesti ar priaugti svorio, reikia suprasti ir kodėl tai baisu, nes. Šis analizavimas išgrynins Tavo siekius, kodėl būtent Tu to nori ir kaip visa tai atrodytų, jei pasiektum savo tikslus. Trečias žingsnis. Nusistatyti ketinimų seką, kuri veiks išvien su Tavo pasąmone, o ne prieš ją ar Tave. Na, tarkim, Tu sakai, aš bijau, kad man nepavyks, kai pradėsiu laikytis naujų mitybos įpročių, gaminti maistą, rinktis jį tikslingesnį, sportuoti ir pan.

Aš dar labiau pavargsiu, būsiu dar mažiau gyvybingas ir turėsiu dar mažiau laiko tam, kas man teikia malonumą. Visa tai taps tik dar vienu darbu, kuriam atlikti net neturiu įgūdžių.

Tuomet pasakyk sau, taip, jei visi šie veiksmai mane prives prie dar didesnės sumaišties ir savęs nepasitenkinimo, tuomet taip, aš to tikrai nedarysiu. Aš tai darysiu tik tokiu atveju, jei tai neturės tokios įtakos, kurią čia įvardinau.

Aš tai darysiu tik tam, kad jausčiausi geriau, kad būčiau dar gyvybingesnis nei esu, kad turėčiau dar daugiau laiko sau ir artimiesiems bei malonumams. Ir šis numesti svorio pasąmonė galinga atveria "vartus" pasąmonėje, kad aha, mano mielas drauge, tai pasirodo Tu nori veiksmų, kurie įtakos Tave teigiamai ir Tu numesti svorio pasąmonė galinga žinai, ko nori.

Na gerai, tuomet dirbame tų tikslų link. Tu duodi sau pažadą, kad visa tai bus tik Tavo paties gerovei, o numesti svorio pasąmonė galinga labai sunkiai "paneša" neišpildytų pažadų naštą, sau dar stipriau nei kam kitam. Todėl, pažadame ir laikomės šio pažado, o pasąmonė veiks išvien. Ketvirtas žingsnis. Yra ir neigiamų pavyzdžių net ir pats sau esi neigiamas pavyzdys, nes niekada nepasiseka pasiekti tikslobet tikrai yra pavyzdžių, kuriems tai pavyksta.

Pavyzdžiai tai žmonės, kuriems pavyko numesti ar priaugti svorio, išmoko valgyti tikslingai, gaminti, mėgautis maistu, reguliariai sportuoti, tapti gyvybingais, energingais, nu ir dar po šimts pypkių, sugeba ir su šeima pasibūti bei į miestą su draugais išlėkti.

Įmanoma jiems. Atrask žmones, kurie Tave įkvepia, kuriems numesti svorio pasąmonė galinga pavyksta, kad galėtum "papasakoti" savo pasąmonei, kad tai įmanoma, tai tikrai įmanoma.

  • Žymiausios pasaulyje dietos kūrėjas atskleidė, kaip sulieknėti
  • 21 gydomoji mantra norintiems numesti svorį - DELFI Gyvenimas
  • Su kiekviena praeinančia diena jaučiuosi sveikesnė -is ir stipresnė -is.
  • Psichologų vertinimu, kasdien mūsų galvoje kyla apie 60 tūkst.

Atrask savo kelrodes žvaigždes, nebūtinai tai turi būti visuomenei žinomi ar pasaulinio garso žmonės, gal ir Tavo kaimynas, kuris kasryt reguliariai išlenda bėgioti. Išbėk ir Tu, prisijunk, paklausk, kaip jam tai pavyksta, kodėl jis tai daro ir svarbiausia, kodėl nesustoja.

Atrask sau pavyzdžius, savo įkvėpėjus. Įsitikink, kad tai įmanoma.

tėvai nenori, kad numesčiau svorio numesti svorio, jei jau valgai sveikai

Kuo tiksliau "papasakosi" savo pasąmonei, kodėl taip turėtum elgtis, kaip tai daryti, tuo gali marinatai deginti riebalus jai bus veikti su Tavimi išvien ir perrašyti tuos senus įpročius į naujus, kuriuos Tu užprogramuoji, kaip geriausius Tavo dabartinės versijos "apdeitus". Penktas žingsnis.

Kodėl nepavyksta sulieknėti?

Sustiprinti ir patvirtinti. Aiškiai įvardinus sau, kodėl nori pasiekti šį tikslą ir kaip atrodys Tavo gyvenimas jį pasiekus smulkiai, detaliai. Suformuok teiginį, kuris tiks būtent Tau įrašyti į naująją pasąmonės programą.

Aš niekada negalvojau, kad galiu numesti svorio slim down laimėk 7

Tai nebebus anksčiau kartotas: man nepavyks pasiekti norimo svorio, nes aš jau bandžiau, niekada nepavyksta, nemoku pakeisti mitybos ir fizinės veiklos įpročių, tai neįmanoma.

Jį pakeičiame į: man pavyks, aš pabandysiu dar kartą, šį kartą tikrai pavyks, aš atradau būdų, kur ir kaip galiu išmokti naujų mitybos ir fizinės veiklos įpročių, aš atradau pavyzdžių, kuriems tai pavyko, tai įmanoma.

Šis stiprinimas ir patvirtinimas turi būti reguliarus ir nuoseklus. Na, tarkim, kai jau išbandei ir matai, kad nauji mitybos ir treniruočių įpročiai veikia, nebekartosi mintyse: šį kartą pavyks, bet jau sakysi, kad tai veikia, aš jaučiuosi geriau, aš tiek daug išmokau, aš turiu daugiau energijos, mano pavyzdžiai mane įkvepia, veda į priekį, tai TIKRAI įmanoma. Tavo sukurtas teiginys neturi būti kažkokia prievolė, tik priminimas, pastebėjimas, kurį sau reguliariai pakartosi.

Tol, kol tikrai tuo patikėsi. Pastebėti yra gerai. Matyti detales.

auschwitz svorio netekimas lieknėjimas dėl biudžeto

Tik jau nesakyk, kad pvz. Nu tikrai ne, juk galvoje tiek daug kitų dalykų, kurie jau stūkso apgalvojimo eilėje.

Kodėl nepavyksta sulieknėti? | vadzgirys.lt

Jei kartais, na tarkim, kiekvieną pirmadienį tik pavyzdyssau pažadėsi: aš būsiu pastabus, kai valgysiu, tai tik valgysiu, nežiūrėsiu į telefoną ar kompiuterį, pajausiu kiekvieną ingrediento skonį, kaip jis persipina su kitais skoniais, pajausiu kaip aplanko sotumas, kaip tampu ramesnis ir šiek tiek lėtesnis. Valgydamas, būsiu dėkingas, kad esu gyvas, sveikas, valgau maistą, kuris man suteikia reikalingų maistinių medžiagų, jos puoselėja mano organizmą, mano sveikatą, mano kūną, kurį jau už akimirkos, tik pavalgius, numesti svorio pasąmonė galinga naudoti dienos darbams ir veikloms.

Lai jis būna "pakrautas" iš teisingo energijos tiekimo taško  - gero maisto!