Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Rodikliai, kurių reikia norint nustatyti, kiek kalorijų jums reikės norint numesti tam tikrą kilogramų kiekį.

Kalorijų suvartojimas per dieną numesti svorio

Kalorijų kiekis reikalingas palaikyti svorį. Kaip anksčiau minėjau turėtumėte savaitę svertis ant tuščio skrandžio - iš gautų svorio rodiklių išvesti svorio numesti svorio kurti kreives. Bei sekti savo suvartojamas kalorijas.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka.

Aš asmeniškai sveriu 69kg, į dieną suvartoju kcal - priklausomai nuo aktyvumo. Sporto dienomis suvartoju daugiau, ne sporto dienomis suvartoju kcal mažiau.

numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis

Savaitės gale išsivedu numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis vidurkį - jį galiu paskirstyti kitai savaitei. Kalorijų deficitas.

Kuo greičiau metame svorį tuo daugiau raumenų netenkame, tuo sunkiau išlaikyti pasiektą svorį. Taigi, kaip greitai jūs turėtumėte numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis svorį. Aš rekomenduoju per savaitę numesti 0. Taigi, lyginant mano duomenis per savaitę turėčiau prarasti g - norint išlaikyti greitą medžiagų apykaitą. Taip pat, turėtume atkreipti dėmesį į tai, kad šis procesas truks ilgiau, bet bus žymiai efektyvesnis.

nesveiki svorio metimo įpročiai

Mano deficitas būtų nuo kcal - sumažinčiau savo kalorijų suvartojimą nuo iki kcal. Baltymų kiekis. Baltymų kiekis 1.

numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis

Norint išlaikyti geriausią baltymų pasisavinimą patarčiau kiekvieno valgio metu valgyti apie g baltymų. Asmeniškai per dieną suvartoju 2. Angliavandenių ir riebalų kiekis.

numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis

Apsiskaičiavus baltymų kiekį likusias kalorijas padaliname riebalams ir angliavandeniams - priklausomai nuo žmogaus - vienam žmogui labiau patinka valgyti riebalus, kitam angliavandenius.

Angliavandenių ir riebalų kiekis gali kisti kiekvieną dieną - bet savaitės gale kalorijų kiekis neturi kisti.

numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis

Tarkime pirmadienį galime suvalgyti g angliavandenių, antradienį g angliavandenių, penktadienį g angliavandenių - viskas priklauso nuo jūsų poreikių, kaip jums labiau patinka. Aš asmeniškai kiekvieną dieną suvalgau 1g riebalų kūno kilogramui tai būtų 69g, ir g angliavandenių - 8g kūno kilogramui.

Kalorijų užkrova ir pertraukos tarp dietų.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Viskas priklauso, kaip greitai norite numesti svorio. Geriausias variantas būtų laikytis dietos savaites, tada grįžti prie kalorijų reikalingų palaikyti svorį.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais.

Kiekvienas žmogus pasilaikęs dietos pasikeis. Darant pertrauką tarp dietų - kalorijų kiekis skirsis, nes žmogus bus praradęs svorio. Ačiū, kad domitės, pasidalinkite šia naudinga informacija su draugais, sekite mane instagrame. O ar jūs suvalgote pakankamai baltymų?

numesti svorio per dieną suvartojamų riebalų kiekis atsisakyti kavos padėjo man numesti svorio