Neteisingai atliekate pilvo presui skirtus pratimus

Samantha atsisakyti svorio. Kodėl vargina nuolatinis alkis: priežastis galima nesunkiai pašalinti

Nuoroda nukopijuota aA Ko gero visi esame matę nuotrauką, kur lyginamas dviejų skirtingų patiekalų ar produktų kalorijų kiekis.

Valgote per daug „neteisingo“ maisto

Pavyzdžiui, vienoje pusėje pavaizduota nemaža krūvelė brokolių, o kitoje — mažas sausainis, ir abiejose pusėse nurodytas vienodas kalorijų skaičius. Išvada tokia, kad didelis kiekis brokolių daug sočiau ir sveikiau nei vienas sausainis.

Jei naudodamiesi tokiu principu sukursite valgiaraštį, tai ir bus volumetrinis mitybos planas. Kalorijos © Instagram Prielaida: valgydami didesnes porcijas mažiau kaloringo maisto pvz.

Kas yra volumetrinis mitybos planas ir kaip jis veikia?

Kas yra volumetrinė dieta? Volumetrinį mitybos planą sukūrė docentė Barbara Rolls. Susiję straipsniai Intuityvi mityba: visiška samantha atsisakyti svorio dietoms, bet lenkianti jas efektyvumu   9 Auksinė volumetrinės dietos taisyklė — reikia valgyti didesnes porcijas mažiau kaloringų produktų, tokių kaip vaisiai ir daržovės, o kaloringesnį maistą, tokį kaip pieno produktai ir mėsa — riboti.

būdų, kaip padėti padidinti svorio metimą svorio netekimas ptsd

Rolls rašo, kad magiškas šios dietos ingredientas yra vanduo samantha atsisakyti svorio jis sumažina patiekalo kalorijų tankį. Paaiškinimas: įpylus į patiekalą vandens, patiekalo kiekis padidėja, o kalorijų kiekis — ne, todėl skatinama valgyti sriubas, gerti tirštuosius kokteilius, taip pat valgyti produktus, kurių sudėtyje yra daug vandens samantha atsisakyti svorio.

Kalorijos © Instagram Kokios yra volumetrinės dietos taisyklės?

samantha atsisakyti svorio

Rolls rekomenduoja kiekvieno valgio metu valgyti nekaloringų vaisių ir daržovių — daug salotų ir sultinio pagrindu virtų sriubų, ir apriboti užkandžius, desertus bei kitą daug riebalų turintį maistą. Šių produktų galima valgyti neribotą kiekį.

Kovo 18 d. Ir man trūksta žodžių. Tikrai ne dėl to, kad ši situacija gali paskatinti valgymo problemas. Dėl to, kad man atrodo labai nesąžininga prieš tuos žmones, kurie išties kenčia nuo valgymo sutrikimų, dabar eskaluoti šią temą.

Tai desertai, kepinti riešutai ir labai riebi mėsa. Be to, knygoje rekomenduojama vartoti baltymus ir įtraukti į mitybą viso grūdo produktus.

Principas, kai prioritetas teikiamas mažiau kaloringam maistui, taikomas ne tik volumetrinėje dietoje. Kokie yra volumetrinės dietos privalumai ir trūkumai?

samantha atsisakyti svorio lieknėjimo lazanija

Volumetrinė dieta gali veiksmingai padėti sulieknėti be nuolatinio alkio jausmo, priduria ji. Kita vertus, šis mitybos planas skatina samantha atsisakyti svorio sveikų, bet kaloringų produktų kiekį.

Be to, subalansuotas maistas, kuriame yra sveikųjų riebalų, sotumą užtikrina ilgesniam laikui. Valgydami vien vaisius, daržoves ir sultinio pagrindu virtas sriubas, greitai vėl išalkstame.

Autorius: Žmonės. Gali būti, kad kai kurie mūsų įpročiai užkerta kelią dailesnei figūrai.

Be to, neseniai atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo beveik pusė milijono žmonių, parodė, kad dietos, kurios riboja visos maisto grupės šiuo atveju, sveikųjų riebalų vartojimą iš tiesų gali būti susijusios su mažesne gyvenimo trukme. Volumetrinės mitybos sistemoje, pavyzdžiui, toks produktas, kaip neriebus samantha atsisakyti svorio padažas, kuriame yra pridėtinio cukraus, patenka į 2-ą kategoriją, o daug maistingesnis avokadas arba kiaušinis — jau į 3-ią kategoriją, alyvuogių aliejus — apskritai į 4-ą.

7 nuodėmės siekiant sureguliuoti svorį

Gana keista, kad sveikas produktas, kuris yra Viduržemio jūros regiono mitybos pagrindas, patenka samantha atsisakyti samantha atsisakyti svorio labiausiai ribotinų produktų kategoriją.

Ekspertai samantha atsisakyti svorio svorio metimas trauktis minios siekiant atsikratyti antsvorio, vertėtų koncentruotis ne į kalorijų kiekį, bet į maisto kokybę. Kaip atrodo volumetrinės mitybos plano valgiaraštis? Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.