Somac svorio metimas.

Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tačiau, jei buvote užsibrėžę tikslą aisiais numesti svorio, labai tikėtina, kad iki šiol greičiausiai susidūrėte su nemenkais iššūkiais. Kaip rašo sciencealert. Dietos laikymąsi taip pat ypač apsunkina tai, kad organizmas greitai sureaguoja į valgomo maisto somac svorio metimas sumažėjimą, tačiau atvirkštiniu atveju, kai persivalgoma, tokio greito atsako nebūna.

somac svorio metimas numesti svorio ir sveikai maitintis

Tokia situacija pažįstama daugeliui žmonių, kurie patyrė staigų alkio jausmo šoktelėjimą somac svorio metimas laikytis dietos. Daugumai žmonių taip pat teko patirti, kaip lengva persivalgyti švenčių laikotarpiu ar atsiradus kitų progų. Tarkime, restoranuose patiekiamuose iš kelių patiekalų susidedančiuose pietuose pagrindinis somac svorio metimas ir sriuba, užkandis ar salotos bei desertas dažnai yra daugiau nei pusė visos dienos kalorijų normos.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas.

Neseniai atliktas tyrimas, kurio pagrindinis autorius yra Lidso Beketo universiteto mokslininkas Kevinas Deightonas, parodė, kad žmonėms sunku užfiksuoti, kai yra persivalgoma.

Taip nutinka netgi tuomet, kai suvartojamų kalorijų kiekis padidėja tiek, jog viršija papildomą tūkstantį kalorijų per dieną.

somac svorio metimas kaip prarasti kūno riebalų moterų sveikata

Šis tyrimas parodė, kad persivalgymas, kai suvartojama procentų reikalingos dienos kalorijų normos, nepakeitė tyrimo dalyvių apetito. Tyrimo organizatoriai analizavo situaciją atsižvelgdami į apetito duomenis ir konkrečių hormonų, kurie reguliuoja apetitą, lygį, taip pat tikrindami kitą dieną dalyvių suvartojamo maisto kiekį. Tyrimo rezultatai parodė, kad organizmas nesugeba prisitaikyti prie papildomų kalorijų.

somac svorio metimas

Žvelgiant iš evoliucijos perspektyvos, tai atrodo somac svorio metimas, nes mūsų protėviams, gyvenusiems aplinkoje, kurioje prieiga prie maisto buvo ribota, persivalgymas tai atvejais, kai maistas tapdavo prieinamas, padidindavo jų išgyvenimo galimybes, mat jie apsirūpindavo maistinėmis medžiagomis iki kito karto, kol maistas ir vėl taps prieinamas.

Tai rodo, kad yra svarbu žinoti apie suvartojamų kalorijų kiekį, nes tam, jog priaugtume svorio ar būtų padaryta žala svorio metimui, gali pakakti trumpų atsitiktinio persivalgymo laikotarpių. Kai kurie įrodymai iš tiesų leidžia spręsti, jog kūno svorio padidėjimo šventiniu laikotarpiu poveikis išlieka visus metus.

Jį taip pat galima kaltinti dėl laipsniško kasmetinio kūno svorio padidėjimo.

svorio metimas

Panašiai ir persivalgymas savaitgaliais gali lengvai nubraukti griežtos dietos, kurios laikomasi somac svorio metimas savaitės dienomis, rezultatus. Tačiau šis suvokimas, kaip lengva gali būti persivalgyti, dar nereiškia, kad svorio metimo tikslas negali būti įgyvendintas.

Iš esmės toks žinojimas gali padėti mesti svorį, mat imame geriau išmanyti mitybos pasirinkimus.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Nepaisant žmogaus organizmo polinkio priaugti svorio, tinkama mityba ir gyvenimo būdas gali paskatinti ir palaikyti svorio metimą, jei toks yra trokštamas tikslas.

Somac svorio metimas fizinis aktyvumas išlieka svarbus siekiantiems sulieknėti, be to, jis yra ypač svarbus siekiantiems palaikyti norimą svorį ilgesnį laiką.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Sportas gali papildyti mitybos pokyčius ir padėti sumažinti padidėjusį alkį, somac svorio metimas tuomet, kai vien tik laikomasi dietos, bet nesportuojama. Taip yra todėl, kad fizinis aktyvumas nesukelia alkio padidėjimo taip, kaip tą daro dietos laikymasis, nepaisant to, jog atsiranda ir energijos deficitas.

Iš esmės alkis sumažinamas sportuojant intensyviai — tai gali padėti išvengti kančių dėl alkio didėjant energijos deficitui. Šešerius metus po šių varžybų jų dalyviai buvo stebimi.

riebalų nuostoliai yra lėtas procesas

Paaiškėjo, kad tie, kuriems pavyko išlaikyti pasiektą svorį, buvo padidinę savo fizinį aktyvumą procentų. O tie, kuriems numestas svoris sugrįžo, savo fizinį aktyvumą buvo padidinę tik 34 procentais.

svorio metimo paskatinimas juoda kava padeda numesti svorio

Nepriklausomai nuo to, kokį svorio metimo būdą pasirinksite, panašu, kad somac svorio metimas prireiks tam tikro lankstumo, mat dauguma dietų reikalauja šiokio tokio kompromiso. Pavyzdžiui, jei jus kokia nors proga pakvies papietauti restorane arba vyks šventė, kurios metu numatomas papildomas maistas, ko gero, neatsisakysite.

Kai žinosite, kad organizmas nėra linkęs reaguoti į padidėjusį kalorijų suvartojimą, galėsite priderinti savo elgesį taip, somac svorio metimas persivalgymas jums nepakenktų, pavyzdžiui, dar atidžiau rinkdamiesi maistą prieš ir po pasilepinimo, taip pat padidindami fizinį aktyvumą, kad išvengtumėte papildomų kalorijų.

Visa tai rodo, kad galiausiai neturėtume pasitikėti mūsų organizmo siunčiamais signalais tam, jog nustatytume kalorijų suvartojimo lygį.

samantha reese svorio netekimas reikia numesti 8 kūno riebalus

Verčiau derėtų sąmoningai stebėti mitybą, gyvenimo būdą ir elgesį — tai yra žymiai efektyvesnis būdas siekiant įveikti natūralų mūsų organizmo polinkį priaugti numestą svorį. Įvertindami šį poreikį ir atidžiai save stebėdami bei reaguodami, galime padėti sau pasiekti bet kokį artimiausiems metams užsibrėžtą svorio metimo tikslą.