Trečiasis etapas – Stabilizavimas

Svogūnų svorio netekimas neįmanoma.

Artėjant Šv.

Kaip užsiauginti svogūnų laiškų savo virtuvėje? - Augink lengviau!

Taigi panagrinėkime šį produktą išsamiau. Nauda sveikatai Pasirodo, kiaušiniuose esantis cholesterolis mūsų organizme nevirsta 'bloguoju', kraujagyslių sistemos ligas sukeliančiu cholesteroliu. Dar daugiau — kiaušiniuose esama medžiagų, kurios gerina svogūnų svorio netekimas neįmanoma elastingumą ir neleidžia ant jų sienelių kauptis cholesteroliui.

svorio metimo kūno taškas numesti svorio sumažėja kūno riebalai

Kiaušinius rekomenduojama valgyti, jei svogūnų svorio netekimas neįmanoma numesti svorio — tai ne itin kaloringas, bet sotus produktas, padedantis kontroliuoti apetitą, slopinantis poreikį užkandžiauti. Vištų ar putpelių?

Draudžiami vaisiai: bananai, vyšnios, vynuogės, džiovinti vaisiai ir riešutai. Tinkamiausi vaisiai: obuoliai, žemuogės, avietės, melionai; tada jau greipfrutai, kiviai, melionai, persikai, nektarinai ir mango.

Kiek populiaresni yra putpelių kiaušinukai. Jie labai greitai išverda, yra itin maistingi, išraiškingo skonio, nes trynys sudaro didesnę kiaušinio dalį, palyginti su vištos kiaušiniu.

svogūnų svorio netekimas neįmanoma

Kaip pasirinkti kokybiškus? Lengviausiai virškinami minkštai virti kiaušiniai, o visai žalių valgyti nerekomenduojama - tai gali būti nesaugu, kyla didesnė rizika užsikrėsti salmonelėmis ar kitomis ligomis. Jei saugote figūrą, nereikėtų kepti kiaušinių riebaluose ar gardinti majonezu, lašiniais ar pan.

svogūnų svorio netekimas neįmanoma

Daržovėse esantis vitaminas C padeda pasisavinti kiaušiniuose esančią geležį - salotos su kiaušiniene taps puikiu, visaverčiu patiekalu!