Pagrindiniai svorio metimo principai

Svorio metimas kaip atlikti matavimus

Sportas » Kaip numesti svorio patarimai, kaip numesti svorio. Žingsnis po žingsnio planą, kaip teisingai pradėti mesti svorį. Nustatyta motyvacija Kaip numesti svorio patarimai, kaip numesti svorio. Nustatyta motyvacija Beveik kas antras žmogus svajoja atsikratyti perteklinio svorio namuose, tačiau ne visi žino, kaip pradėti mesti svorį.

Aiškus svorio metimas kaip atlikti matavimus vadovas yra tai, ko mums reikia. Kai yra aiškus planas, apibrėžiantis proceso svorio metimas kaip atlikti matavimus, žmogui lengviau pradėti mesti svorį. Analizė ir savidiagnostika Norint nustatyti tikslą, būtina atlikti savidiagnozę.

Tai yra svarbus svorio metimo pradžios etapas, nes rezultatas tampa vienintele gairė, kurią reikėtų atsiminti visos programos metu.

Gaukite asmeninę užrašų knygelę, kurioje galėsite atspindėti visus plano etapus. Jums tai turėtų patikti, nes artimiausiu metu atidarysite kelis kartus per dieną. Apskaičiuokite idealų svorį sau. Galite naudoti arba remtis svoriu, kuriame kadaise jautėtės patogiai ir gerai. Atminkite, kad pagrindinis tikslas turi būti tikras, todėl nepervertinkite savo stipriosios pusės ir galimybių. Atlikite pagrindinius kūno apimties krūtinės, pilvo, klubų išmatavimus.

Pradinius matavimus užrašykite užrašų knygelėje. Kad būtų lengviau stebėti rezultatus, kuriuose galite pažymėti savo matavimus ir matavimų datą. Daugelis žmonių atvirai užduoda sau klausimą: "Kodėl aš negaliu nustoti valgyti? Svorio metimas kaip atlikti matavimus stimulą, kad gautumėte geriausią motyvaciją.

Mes nustatėme tikslą ir terminus Jūs atlikote skaičiavimus ir gavote tam tikrus rezultatus - jie tampa pagrindiniu tikslu, kurį galima vizualizuoti, kad nesugriūtų.

Pasidarykite spalvingą plakatą, padėkite savo nuotrauką matomoje vietoje, kur patinkate sau ir pan. Nustatykite realias sąlygas. Neskubėkite dalykų, greitas svorio metimas lemia tą patį greitą svorio padidėjimą ar sutrikimą. Optimalus svorio netekimas yra 3—4 kg per mėnesį. Kartą per savaitę pasverkite save ir rezultatus įrašykite į savo dienoraštį.

kakavos riebalų nuostoliai numesti svorio Huntsville

Mes apskaičiuojame dietos kalorijų kiekį Pradėti mesti svorį be kalorijų ribojimo neveikia. Tik 20 minučių kiekvieną dieną ir jūs esate tobulas Yra dar vienas būdas apskaičiuoti dienos kalorijas. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus: Mes apskaičiuojame kalorijų suvartojimą per dieną.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Mes apskaičiuojame vidutinį per dieną suvartojamų kalorijų kiekį tam reikia keletą dienų surašyti viską, ką joje valgėte ir gėrėte. Jei kasdien išleidžiate energiją Kcal, tuomet galite pradėti mesti svorį, jei dietos kalorijų kiekis yra Kcal. Vidutiniškai svorio metimui žmogus turi suvalgyti mažiausiai Kcal, o ne daugiau kaip Kcal per dieną.

Skaičiavimai yra griežtai individualūs ir priklauso nuo pradinio svorio, ūgio, amžiaus, lyties ir fizinio aktyvumo.

Mes tikimės, kad reikia BZHU Norėdami efektyviau sumažinti svorį namuose, turite ne tik mesti valgyti. Produktų energinę vertę sudaro baltymai, riebalai ir angliavandeniai - tai yra mitybos pagrindas. Padidėjus riebalų ir paprastųjų angliavandenių racionui, žmogus pradeda riebėti. Baltymai priešingai - padeda numesti svorio. Norėdami numesti svorio, kasdien turėtumėte valgyti BJU vidutiniškai šiais kiekiais: Baltymai - 1 gramas 1 kg svorio.

Riebalai - 0,5 gramo 1 kg svorio.

Galia: žingsnis po žingsnio instrukcijas

Angliavandeniai - 2—3 gramai 1 kg svorio. Sumažėjus svoriui, BJU kiekis pasikeis. Norėdami tiksliai nustatyti savo dietos BJU, naudokite kalorijų lenteles, nurodančias BJU, telefono ar internetinių kaloriferių programą.

svorio metimas kaip atlikti matavimus

Dėl tikslumo geriau įsigyti elektronines virtuvės svarstykles. Mes sudarome geriamąją dietą Norint numesti svorio, svarbu ne tik nustoti valgyti, reikia atkreipti dėmesį į pakankamą paprasto nejudančio vandens suvartojimą.

Kiekvienam žmogui reikia išgerti bent 30 ml vandens 1 kg svorio. Arbata, kava ir kiti gėrimai neatsižvelgiama - svarbu įprasti svorio metimas kaip atlikti matavimus paprasto vandens, kuris nesiliauja kūne ir pašalina visus toksinus bei šlakų sankaupas. Sužinokite visas paslaptis, nagrinėdami straipsnį mūsų svetainėje.

Svorio metimo treniruotės

Pagrindinis skysčio tūris turi būti geriamas ryte, kad nesusidarytų edema. Mes sudarome dietą su kalorijomis ir BZHU Tinkamas svorio metimas nevyksta nevalgius ar nevalgius per dieną ir gausiai.

svorio metimas kaip atlikti matavimus numesti svorio ir jaustis gerai

Jūs turite valgyti kartus per dieną, tačiau porcijų tūris neturėtų viršyti gramų. Ta pati technika padeda nesulūžti per pirmąsias metimo svorio dienas. Paskirkite pusryčius 20—40 minučių po pabudimo, o kitus valgius svorio metimas kaip atlikti matavimus kas 3—3,5 valandos. Pagrindinė vakarienė turėtų būti 2—3 valandos prieš miegą, o jei praėjo daugiau nei 4 valandos, padarykite antrąją vakarienę. Paros kalorijų kiekis turi būti paskirstytas tarp valgymų, kad didelė pusė būtų suvalgyta prieš 2 val.

Tokiu atveju jį daugiausia turėtų sudaryti angliavandeniai, o vakarienę patariama gaminti tik iš baltymų.

2 žingsnis. Mes nustatėme tikslą ir terminus

Sudarome individualų meniu Norėdami sudaryti meniu, galite naudoti specialias lenteles, kuriose yra informacijos apie kalorijų kiekį ir BJU.

Indai turėtų būti parenkami atsižvelgiant į asmeninius pageidavimus. Jei racione liks mėgstamų maisto produktų, juos sulaužyti bus sunkiau. Nedelsdami sudarykite sau draudžiamų maisto produktų ir papildų sąrašą.

Iš dietos turės būti pašalinta viskas: dešros, miltai, saldumynai, gazuoti ir saldūs gėrimai, riebus maistas, majonezas ir kiti padažai, kuriuose yra riebalų.

Geriau svorio metimas kaip atlikti matavimus šių produktų amžinai. Visada iš anksto suplanuokite savo maistą. Iš anksto sudarykite maisto prekių parduotuvių pirkinių sąrašą.

pašalinti riebalus iš ėriuko natalie svorio netekimas juoda gulbė

Iš anksto sugalvok ir iškepk, ką valgysi. Geriau tai padaryti arba nuo vakaro iki rytojaus, arba nuo ryto iki dienos tokiu atveju jau turėtumėte apgalvoti pusryčius. Įsigykite sau naują mažą indą. Ji turėtų būti graži ir pakili. Kurią ji tau nuspręs. Galite pasirinkti bet kurį tipą: namų pratimus, bėgimą, treniruoklius, šokius, dviratį, plaukimą ir kt. Svarbu, kad jums patinka fizinis aktyvumas, tada galėsite jais reguliariai mankštintis ir pasiekti nuostabių rezultatų numetus svorį.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Dabar jūs žinote, kur pradėti mesti svorį. Nepaisant visuotinai priimtos nuomonės, kad jums tiesiog reikia nustoti valgyti, sąmoningas požiūris į svorio metimo procesą suteikia efektyvesnių rezultatų. Sudarydami svorio metimo planą ir atlikdami visus skaičiavimus namuose, sužinosite, kiek iš tikrųjų valgote svorio metimas kaip atlikti matavimus kaip sėsliai gyvenate gyvenimo būdą.

Susikurkite savo svorio metimo planą, ieškokite veiksmingos motyvacijos ir kuo greičiau pradėkite keistis viduje ir išorėje! Dauguma žmonių mano, kad nebūtina per daug gilintis į svorio metimo klausimą, tačiau nieko apie tai žinoti nėra gerai. Nutukimas nėra geros sveikatos požymis.

Nacionalinio sveikatos instituto duomenimis, su nutukimu susijusios ligos per metus praranda apie gyvybių. Todėl, jei turite antsvorio, turite surinkti savo mintis ir pradėti jos atsikratyti dabar. Žinoma, numesti svorio reikia laiko, valios ir fizinio darbo, ir šis kelias niekada nėra lengvas.

Mes paruošėme jums žingsnis po žingsnio instrukcijas, kaip pradėti numesti svorio namuose be didelių pastangų, ir pasidalinome keletu patarimų, kurie padės greitai įsisavinti šį kelią, sėkmingai numesti svorio svorio metimas kaip atlikti matavimus išlaikyti jį ateityje.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Nepraraskime laiko darbui! Pripažink, kad reikia mesti svorį Pirmasis žingsnis į harmonijos kelią yra pripažinimas tuo, kad reikia numesti svorio.

Jei jums patogu su savo kūnu - tai nuostabu. Bet jūs turite žinoti, ar esate sveikas.

Mesti svorį per 2 savaites. Lieknėjimo pratimai savaitei. Pratimai su hanteliais - maksimaliai sudegintos kalorijos Mesti svorį per 2 savaites. Pratimai su hanteliais - maksimaliai sudegintos kalorijos Gana dažnai papildomi kilogramai kūnui sukelia didelius nepatogumus ir dirginimą žmonėms.

Pasikonsultuokite su savo gydytoju, norėdami išsiaiškinti, ar jums reikia numesti svorio, ar esate visiškai tvarkingi. Galbūt turėtumėte atsikratyti riebalų pertekliaus probleminėse vietose, tokiose kaip skrandis, klubai kaip numesti riebalus akims kt. Dėmesys šiai sričiai; Supraskite, kodėl svarbu mesti svorį.

Kodėl reikia mesti svorį? Žinoma, norint pagerinti sveikatą, mobilumą, ištvermę ir atrodyti nuostabiai. Ar žinojai, kad nutukimas gali sukelti psichines ligas, tokias kaip depresija, bipolinis sutrikimas ir nervingumas.

Turite sutikti su svorio metimo poreikiu ir suprasti, kad aktyvus gyvenimo būdas padės jums ne tik priglusti prie mažos juodos suknelės. Aš jau nekalbu apie tai, kad numetus svorį tapsite roko žvaigžde ar astronautu, tačiau galite pamatyti save kitoje šviesoje, kuri padidins jūsų, kaip moters, pasitikėjimą savimi svorio metimas kaip atlikti matavimus padės būti pozityvesniems apie save ir viską aplink jus; Surask svorio metimas kaip atlikti matavimus Labai sunku prisiimti save, pradėti mesti svorį ir tuo pačiu palaikyti motyvaciją mesti svorį.

Todėl susiraskite įkvėpimo šaltinį.

sėkmė su svorio metimo patarimais

Tai gali būti tas, kuris numetė daug svorio ir dabar vadovaujasi sveika gyvensena, arba tas, kuris kardinaliai pakeitė savo ar kažkieno gyvenimą; Patikėkite, kad galite numesti svorio Tai normalu, jei anksčiau negalėjote numesti svorio.

Mesti svorį yra kelionė, o jūs pajusite tiek pakilimus, tiek nuosmukius. Negalvok apie tai kaip apie pokyčius, galvok apie tai kaip apie savo gyvenimo pagerėjimą. Lėtai koreguokite savo tikrąjį gyvenimo būdą ir netrukus jūsų gyvenimas taps geresnis.

Koks bus rezultatas? Numesite svorio ir būsite sveiki; Skaičiuokite kalorijas Turėtumėte sekti, kiek kalorijų suvartojate per dieną. Apskaičiuokite, kiek kalorijų jums reikia suvartoti, atsižvelgiant į jūsų amžių, ūgį, svorį, aktyvumo lygį ir kt. Yra įvairių internetinių kalorijų skaičiuotuvų, kurie yra visiškai nemokami.

Jų pagalba galite nustatyti, kiek papildomų kalorijų suvartojate per dieną, ir palaipsniui pradedate mažinti dienos kalorijų kiekį; Sekite, ką vartojate kasdien Sudarykite sąrašą maisto produktų, kuriuos valgote dienos metu.

Užsirašykite, ką valgėte pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir šeštadienį. Taigi galite atsekti, kurie maisto produktai svorio metimas kaip atlikti matavimus papildomų kalorijų svorio metimas kaip atlikti matavimus ko reikėtų vengti norint pradėti mesti svorį; Pasverkite save Pasverkite save, kad sužinotumėte, kiek papildomų svarų turite.

Tai padės sukurti tinkamą svorio metimo strategiją; Darykite AST Be svėrimo, atlikite kūno sudėjimo analizę ir savo vietinėje sporto salėje. Tai parodys riebalų procentą ir raumenų masę. Atsižvelgiant į rezultatus, jūsų treneris ar dietologas sudarys svorio metimo planą; Iškelkite mažus tikslus Dabar jūs žinote, kiek kilogramų jums reikia numesti.

O geriausias būdas pradėti yra nustatyti pagrindinius dalykus. Suskaidykite savo bendrą tikslą į keletą mažų. Pavyzdžiui, per mėnesį reikia numesti 4 svorio metimas kaip atlikti matavimus. Iškelkite tikslą numesti svorio metimas kaip atlikti matavimus kg per savaitę.