Kaip numesti svorio?

Svorio metimas nuo pečių

Verta paskaityti

Home Fitnesas Info Kulturizmas Svorio metimas nuo pečių Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Komentarų: 0 Dauguma klubų entuziastų, nuo takelių mindžiotojų iki didžiausių kultūristų turi kažką bendro: kažkada jie visi nori numesti riebalų, kad pagerintų išvaizdą. Taip, netgi galiūnai kartais tai daro nors kai kuriems tai itin retas atvejis. Taip, mes puikiai žinome, kad mitybos planas bus atsakingas už didžiąją svorio metimas nuo pečių numestų riebalų.

Tačiau, ką mes turėtume daryti su mūsų mylimu svorių svorio metimas nuo pečių Kaip mes turėtume treniruotis norėdami mesti riebalus? Ar mes galime naudoti svorius, kad paspartintume rezultatus? Tai yra dalykai, apie kuriuos kalbėsiu šiame straipsnyje. Trys idėjinės mokyklos Kai kalbame apie treniruočių strategijas riebalams mesti, yra trys didžiosios idėjinės mokyklos.

Dvi iš svorio netekimas Lewisburg pa yra logiškos, o viena — idiotiška ir netgi duodanti priešingus rezultatus.

Didelio apkrovimo treniruotės raumenims ryškinti. Jei jūs domitės kultūrizmu, jau turėtumėte suprasti, kad tai yra idiotiška teorija. Tačiau, 90 procentų sporto klubų populiacijos vis dar laikosi tokios nuomonės: jeigu nori išsiryškinti, turi didinti pakartojimų skaičių priėjime.

Jis akivaizdžiai ignoruoja fiziologinį faktą, kad neįmanoma išryškinti raumens jėgos treniruotėmis. Darant daug pakartojimų tikrai nepridėsite detalių, nieko neparyškinsite.

svorio metimo progresas

Paprasčiausiai padidindami pakartojimų skaičių jūs tik šiek tiek padidinsite energijos ir glikogeno sunaudojimą. To nepakanka pagreitinti svorio metimo procesui. Be to, tai gali ne tik svorio metimas nuo pečių neapsaugoti, bet net sumažinti jūsų raumenų masę. Esant kalorijų trūkumui, kūnui reikia tikrai rimtos priežasties, kad išlaikyti energijos reikalaujančius raumenis.

Raumenys yra pripratę judinti didelius svorius, o dabar juos naudojate lengviems svoriams — kodėl jie turėtų išlikti dideli? Laktato išsiskyrimą skatinančios treniruotės Treneris Poliquinas buvo pirmasis, kuris iškėlė į dienos šviesą fiziologinį faktą, kad yra tiesioginis svorio metimas nuo pečių tarp išsiskyrusių laktato ir augimo hormono kiekių.

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Tai yra German Body Composition I ir II programų pagrindas, kadangi augimo hormonas stimuliuoja riebiųjų rūgščių išlaisvinimą ir yra anti-katabolikas saugo raumenis nuo įrimo. Kiti atletai, kurie daro daug anaerobinės laktato veiklos yra krepšininkai, ledo ritulininkai — jie taip pat liekni.

svorio netekimas Scottsdale ar ledinis karštas padeda deginti riebalus

Kai kuriuo požiūriu, šio metodo pritaikymas treniruotėse su svoriais yra panašus į prieš tai buvusį idiotišką metodą: reikia daryti kiek daugiau pakartojimų nei įprasta. Nes didžiausias laktato išsiskyrimas yra tada, kai veikla trunka sekundžių.

Taigi, jeigu vienas pakartojimas trunka svorio metimas nuo pečių sekundes, norint pasiekti idealų apkrovimo laiką reikia pakartojimų. Tačiau esminis skirtumas tarp šių dviejų mokyklų yra tas, kad šiuo atveju smarkiai sumažinamas poilsio laikas tarp priėjimų, paprastai keitaliojami pratimai visiškai nesusijusių raumenų grupių kad laktatas išsiskirtų visame kūne ir nenaudojama per daug apkrovos vienam raumeniui tipinė kultūrizmo ryškinimo programa turi apie 20 priėjimų raumens grupei.

svorio metimas nuo pečių

Trumpi poilsio intervalai ir įvairių raumenų naudojimas treniruotėje sukelia laktato lygį, kuris padidina augimo hormono gamybą. Taigi, lyginant su tradiciniu požiūriu, šis geriau apsaugo raumenis ir stimuliuoja riebalų metimą. Sunkių svorių kilnojimas raumenų apsaugai.

Geriausi pratimai, padedantys greitai ir veiksmingai atsikratyti ant rankų susikaupusių riebalų

Ši filosofija naudojama daugelio geriausių trenerių. Svorio metimas nuo pečių net esu parašęs straipsnį apie ją. Dabar ji populiarėja, nes vis daugiau profesionalų naudoja didelius svorius pasiruošimo fazėje. Mes visi matėme Ronnie Coleman mirties traukas su svarbų savaites prieš Mr. Olympia ar Johnny Jackson dalyvaujantį galiūnų varžybose savaitės iki Toronto Pro kultūrizmo varžybų. Dorian Yates, Marc Dugdale, Lee Priest ir keletas kitų propaguoja sunkias treniruotes, kad išlaikyti raumenis: jie praktiškai nekeičia savo treniruočių svorio metimas nuo pečių ir pasiruošimo fazėse.

svorio metimas nuo pečių beviltiškai norint numesti svorio

Jie naudoja kardio ir suderintą mitybą, kad numestų riebalus ir kilnoja svorius, kad išsaugotų raumenis. Tai logiška. Kai esate kalorijų nepritekliaus fazėje, jūsų kūnas svorio metimas nuo pečių numesti kažkiek raumenų, kad sumažintų energijos naudojimą. Trumpai tariant, raumenys yra energetiškai brangus audinys ir kai yra kcal trūkumas, reikia tikrai svorio metimas nuo pečių priežasties juos laikyti.

Priežastis gali svorio metimas nuo pečių labai paprasta — sunkių svorių kilnojimas. Kūnas neturės kitos išeities, kaip tik išlaikyti raumenis, kad galėtų tuos svorius judinti.

Taigi mes turime du gerus variantus, kaip mesti riebalus: kilnoti sunkų svorį ir treniruotis taip, kad maksimaliai sukelti laktato išsiskyrimą.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Trečias žaidėjas įsitraukia į žaidimą… Bet tai dar ne viskas. Kai ką aš paėmiau iš dr. John Berardi, kas gali padidinti riebalų metimą dar labiau. Ši idėja man atėjo skaitant jo puikų straipsnį apie G-Flux fenomeną. JB pastebėjo, kad atletai, naudojantys skirtingas priemones treniruotėse, buvo liekni nepaisant gan didelio kcal suvartojimo.

Aš šitą pastebėjau pats tarp elitinių ledo ritulininkų, kurie yra raumeningi ir liekni, nepaisant toli gražu neidealios dietos.

Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius. Susiję straipsniai Gydytojas Barkauskas pabrėžė grubią klaidą, daromą ryte: tai pats blogiausias dalykas   50 Nors sumažinti kūno riebalų kiekį vienoje konkrečioje svorio metimas nuo pečių nėra įmanoma, bendro kūno riebalų kiekio sumažinimas ir sėdmenų raumenų tonizavimas gali padėti suformuoti liesesnius ir dailesnės formos sėdmenis. Sportas Išmėginkite šias sporto rūšis — jos padės numesti svorio nuo sėdmenų ir tonizuos sėdmenų bei šlaunų raumenis. Bėgimas Bėgimas yra puikus variantas norintiems numesti svorio nuo viso kūno. Bėgimas svorio metimas nuo pečių kojų ir sėdmenų raumenis, tad šlaunys ir sėdmenys įgyja dailesnę formą.

Aš naudoju juos kaip pavyzdį todėl, kad paprastai jie nėra taip genetiškai apdovanoti, kaip sprinteriai ar amerikietiško futbolo žaidėjai. Kodėl jie tokie liekni? Visų pirma, jie atlieka daug darbo anaerobinėje laktato išsiskyrimo būsenoje: ant ledo, lauke ir salėje, bet taip pat jie privalo treniruotis naudodami visiškai skirtingus metodus jiems reikia jėgos, ištvermės, laktato toleravimo, vikrumo svorio metimas nuo pečių t.

Visi šie fiziniai iššūkiai priveda prie vieno — hipermetabolizmo. Mes žinome, kad keletas dalykų prisideda prie mūsų kasdienio energijos suvartojimo: a Mūsu bazinė medžiagų apykaita — kcal kiekis, reikalingas kūno gyvybinėms funkcijoms palaikyti. Tai reikalauja kalorijų. Tačiau mes neįvertiname vieno faktoriaus — kūno adaptacijos. Paprastai tariant, kūnui reikia energijos ir medžiagų, kad prisitaikytų prie fiziologinio streso.

svorio metimas nuo pečių kaip mesti svorį sergant gripu

Reikia atstatyti raumenis po sunkios treniruotės? Tai jums kainuos šiek tiek degalų ir baltymų. Jūsų nervų sistema ir ląstelių membranos taip pat reikalauja atstatymo? Taip, dar daugiau kalorijų, bei lipidų ir baltymų. Reikia, kad tie dideli smegenys funkcionuotų?

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas

Kaip kofeinas padeda numesti svorio reikia angliavandenių arba ketonų — kitaip tariant, energijos. Kaip matote, adaptacija reikalauja energijos ir medžiagų. Taip svorio metimas nuo pečių, kad kuo daugiau jūsų kūnui reikia prisitaikyti, tuo daugiau jam reikia medžiagų ir kalorijų.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti.

Taigi, jeigu priversime jį adaptuotis kaip įmanoma dažniau, tuo labiau pakelsime kasdienius energijos reikalavimus. Taip pat, tai sukels ilgalaikį energijos poreikį, nes adaptacija neįvyksta iškart — štai jums ir terminas hipermetabolizmas. Gerai, tai kur link aš suku?

svorio metimas nuo pečių