Visa tiesa apie svorio metimą (ir kodėl dietos yra nesąmonė)

Svorio metimo temos, apie kurias reikia rašyti

svorio netekimo papildymo ieškinys

Tačiau jų įkarštyje labiausiai nukentėjo ne ekspertai, ne vienos ar kitos pusės šalininkai, bet žmonės, laikęsi tų dietų. Atkinso dieta pirmą kartą publikuota dar m. Apogėjų ši kontraversija pasiekė m. Dviejų vėlesnių, m. Anglijoje paskelbtų tyrimų rezultatai dar ir dar kartą patvirtino Atkinso teisybę, teigdami, jog Atkinso dieta ne mažiau, o gal ir labiau veiksminga nei kitos įprastinės, skirtos svorio mažinimui, dietos. Šios informacijos pasirodymas vertė didžiuotis Atkinso šalininkus.

Tuo pačiu metu išaugo mažai angliavandenių turinčių maisto produktų ir maisto papildų paklausa, kai tuo tarpu duonos, makaronų ir kitų miltinių gaminių pramonė smarkiai smuko. Turint du visiškai skirtingus ir priešiškus kaip Pietų ir Šiaurės poliai požiūrius, ilgą laiką nebuvo galima išsiaiškinti, kuris svorio metimo metodas efektyvesnis ir saugesnis.

Diskusijoms vykstant toliau, m. Akivaizdu, kad ir šiandien populiariems svorio metimo metodams, tarp kurių yra ir mažai kalorijų turinti dieta, kažko trūksta. Svorio metimo temos ko? Tam, kad lengviau tai išsiaiškintume, pateikiame 9 populiariausius mitus apie dr. Atkinso dietą. Mitas Nr. Pastarojo meto studijos įrodė, jog Atkinso dieta veikia netgi geriau, nei Amerikos širdies Asociacijos rekomenduojama daug angliavandenių svorio metimo temos mažai riebalų turinti dieta.

Tiesą sakant, pasirodė, jog smarkiai nutukusiems arba turintiems angliavandenių apykaitos sutrikimų, Atkinso stiliaus dietos veikia itin gerai.

Naujas riebalų degintojas

svorio metimo temos Tačiau, jei, jūsų manymu, sąvoka "veikia" reiškia nuolatinį svorio metimą, tada Atkinso dieta neveikia taip puikiai. Nepaisant greitų ir gerų rezultatų nuo pat pirmosios savaitės, besilaikantys Atkinso dietos vis dar susiduria su tais pačiais mažesnio svorio išlaikymo sunkumais, kaip apie kurias reikia rašyti besilaikantys bet kokių kitų dietų.

Studijos, įrodžiusios greitą svorio kritimą, laikantis Atkinso dietos, taip pat įrodė, jog vos nustojus tai daryti, svoris tuoj pat pradeda augti. Angliavandenių apribojimas, gali pagreitinti svorio kritimą, tačiau tas naujas mažesnis svoris nėra išlaikomas. Taip pat vis dar diskutuojama, kuri mažai angliavandenių turinti dieta geresnė: ne visos mažai angliavandenių turinčios dietos leidžia valgyti daug riebalų. Mažai angliavandenių turinčios dietos gali būti reikalaujančios valgyti daug riebalų, arba reikalaujančios valgyti daug baltymų, arba jos gali laikytis viduriuko.

Galima prognozuoti, jog vėlesni tyrimai atras nuosaikesnį variantą su švelnesniu angliavandenių svorio metimo temos. Tačiau atrodo, jog nei labai mažai, nei daug apie kurias reikia rašyti turinčios dietos nebus pačios veiksmingiausios. Ko gero, paaiškės, jog efektyviausia yra mažai riebalų turinti dieta.

svorio metimo temos, apie kurias reikia rašyti

Atkinso dieta efektyvi Praranda daugiausiai riebalų per savaitę internete, rastumėte begalę straipsnių, kuriuose teigiama, jog pagal naujausius tyrimus Atkinso dieta yra efektyvi.

Jų antraštės skelbia: "Anglijoje reabilituojama dr.

6 blogiausi svorio metimo patarimai

Riebalų kilimėliai dega dieta", "Naujausiosos studijos tvirtina, jog Atkinso dieta nėra pavojinga". Tačiau vien tik antraštės neatkleidžia viso vaizdo. Artimai nesusipažinus su šiomis studijomis ir tyrinėtojų interpretacijomis, neverta skubėti pasikliauti nuogirdomis. Svorio metimo temos beveik visų šių tyrimų išvada teigia, jog, kalbant apie greitą svorio metimą, dr.

Atkinso dieta svorio metimo temos efektyvesnė, nei kitos įprastos dietos. Tačiau tuo pat metu beveik visi mokslininkai savo apibendrinimus baigia tokiomis pastabomis: "Rezultatai yra preliminarūs", "Reikia pažymėti, jog ši dieta reikalauja tolimesnių tyrimų". O kas, jei tradicinė daug angliavandenių turinti dieta taip pat nėra gera? Praėjus metams, besilaikiusieji Atkinso dietos, turėjo aukštesnį cholesterolio kiekį kraujyje nei tie, kurie laikėsi daug angliavandenių ir mažai riebalų turinčios dietos.

Pasaulinė praktika jau daugelį metų teigia, jog sotieji riebalai ir cholesterolis yra nesveiki ir pavojingi, kadangi sukelia širdies arterijų ligas. Tas faktas vertė daugelį gydytojų smerkti mažai angliavandenių turiančias dietas, nes jos leido naudoti svorio metimo temos sočiųjų riebalų kiekius. Kai kuriose aptarinėjamose studijose nepaliesta Atkinso dietos specifika, netyrinėta ketozė, taigi negali būti daromos kai kurios išvados apie sočiuosius riebalus ir širdies arterijų ligas. Kituose tyrimuose buvo naudojami cholesterolio kiekį kraujyje mažinantys vaistai, tačiau jo kiekis vis tiek didėjo.

Tie, kam ši dieta davė kokių nors teigiamų rezultatų, prieš tai vartojo daug rafinuoto cukraus, daug sočiųjų riebalų, tad cukraus atsisakymas buvo žingsnis į priekį teisinga kryptimi, o cholesterolio sumažėjimą kraujyje galima būtų paaiškinti sumažėjusiu kūno svoriu.

Kaip iš tikrųjų vyksta svorio kritimas

Tokiems žmonėms jų sveikatos būklę būtų pagerinusi bet kokia dieta. Žinoma, negalima visų vartojamų riebalų priskirti vienai kategorijai. Chemiškai apdoroti ar perdirbti riebalai svorio metimo temos pasmerkti visų svorio svorio metimo temos temos mitybos specialistų. Kiti, randami lašišoje ar kitoje riebioje žuvyje riebalai, laikomi sveikais, kadangi turi širdies veiklą gerinančių savybių. Yra daug įrodymų, teigiančių, jog negalima visiškai atsisakyti netgi sočiųjų riebalų, esančių kiaušinio trynyje, raudonoje mėsoje.

Atkinso dieta padės jums išlaikyti mažesnį kūno svorį Dr. Atkinsas rašo, jog jo dieta puikiai tinka ilgalaikiam vartojimui ir žada ilgalaikius rezultatus, tai yra, kad numestas svoris nesugrįš, kuo negali pasigirti kitos dietos. Svorio metimo aksioma teigia, jog kuo griežtesnė dieta ir kuo greitesnis svorio kritimas, tuo sunkiau išlaikyti pasiektus rezultatus.

Lėtas ir nuoskeklus kūno svorio mažinimas yra pranašesnis už greitą. Deja, tai nėra tai, ką daugelis norėtų girdėti. Atkinso pažadai atsikratyti 2 kg per savaitę arba kg per dvi, skamba svorio metimo temos kas įspūdingiau.

Pavyzdžiui, mūsų TDEE yra kalorijų. Vadinasi, suvartojus tokį patį kiekį kalorijų, mūsų svoris nepakis.

Vis tik yra du dalykai, kuriuos būtina žinoti apie greitą svorio metimą: Kokio svorio buvo atsikratyta? Kokia jo dalis buvo riebalai, kokia vanduo, glikogenas ir raumeninis audinys?

Ar ketinate visam laikui išsaugoti naują mažesnį kūno svorį? Vis dėlto daugelis, besilaikiusiųjų mažai angliavandenių turinčios dietos, naują mažesnį svorį išlaiko mažiau nei metus, o dažniausiai visai trumpai.

Gyvenimo būdas dėl energijos trūkumo, kurį sukelia mažai angliavandenių turinčios dietos, tampa labai nuobodus. Nepaisant dr. Atkinso tvirtinimų ir kai kurių juos palaikančių tyrimų, mes vis dar nežinome, kas nutiktų ilgai laikantis Atkinso dietos.

svorio metimo temos, apie kurias reikia rašyti ar alus gali priversti mesti svorį

Apibendrinimai kol kas yra paremti 3, 6 ir 12 mėnesių trukusių tyrimų rezultatais. Tačiau pradėti organizuoti ilgesni bandymai, vienas kurių truks penkerius metus.

Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka. Ji buvo išbandžiusi tam tikras naujas tabletes lieknėjimui. Kaip manai, ar ji gerai atrodo?

Tikėtina, jog Atkinso, kaip ir kitos mažai angliavandenių turinčios dietos, pasirodys efektyvios trumpam periodui, tačiau neefektyvios ilgam, kuriam daug labiau tinka nuosaikesnės dietos.

Atkinso dietos nereikia skaičiuoti kalorijų ir galima valgyti tiek, kiek nori Dr. Atkinsas savo klientams apie kurias reikia rašyti neskaičiuoti kalorijų ir tol, kol jie laikosi jo dietos, valgyti tiek, kiek nori. Atkinsas rašė: "Kalorijų teorija, besilaikantiems dietos iki šiol buvo tarsi akmuo po kaklu". Tačiau kaip numesti riebalus ant pilvo apie mažai angliavandenių turinčių dietų kalorijas yra tokia: Laikantis mažai angliavandenių turinčios ketogeninės dietos, apetitas sumažėja ir jaučiatės pilnesnis kadangi riebalai kuria didesnį sotumo jausmą nei angliavandeniai.

Tobulo kūno dienoraštis #5 Kaip sportuoti metant svorį?

Apetito kontrolė yra vienas didžiausių Atkinso dietos privalumų, ypač, turint omeny, nuolat jaučiančius alkį ir nuolat persivalgančius. Kaip teigia dr. Atkinsas: "Sunku grumtis su mūsų fiziniais poreikiais. Tai reiškia, kad Atkinso dieta atbukins alkio pojūtį, automatiškai priversdama mažiau valgyti ir paprasčiausiai nebus kalorijų skaičiavimo poreikio.

Besilaikantys Atkinso dietos ir netenkantys svorio, tiesiog nesunaudoja tiek kalorijų, kiek išeikvoja, todėl jų kūno svoris krenta. Jei išeikvojama daugiau nei gaunama, svorio metimo temos kris, nepasiant to ar bus skaičiuojama ar ne. Kalorijų skaičiavimas, tiesiogine žodžio prasme, ne visada būtinas, tačiau reikia nuolat rūpintis tuo, kiek kalorijų suvartojama vieno valgymo metu.

Nėra apie kurias reikia rašyti dietos ar kito mitybos būdo, kurio laikantis galima būtų nepaisyti kalorijų balanso. Atkinso dieta veikia greičiau ir padeda atsikratyti daugiau riebalų, nei kitos įprastos dietos Daugelis sveikatos, medicinos ir mitybos organizacijų rekomenduoja mažinti kūno svorį ne daugiau kaip vienu kilogramu apie kurias reikia rašyti savaitę, kadangi, numetus daugiau, mažėja ne riebalinis, o raumeninis kūno audinys.

Tuo tarpu dr. Atkinsas teigia, jog laikantis jo dietos, per pirmas dvi savaites numetama nuo 4 iki kg. Kaip ir daugelis kitų dietų autorių, Atkinsas pervertina bendrą svorio kritimą, skirdamas nepakankamai dėmesio tam, apie kurias reikia rašyti atsikratoma: vandens, riebalų, ar raumeninio audinio. Mažai angliavandenių svorio metimo temos dietos, ypač tik pradėjus jų laikytis, padeda greitai atsikratyti svorio.

Tačiau tai vyksta dėl to, kad iš organizmo išvaromas vanduo, išeikvojamos kepenyse esančios glikogeno atsargos, bet tai nėra sudeginti riebalai, tad tuo džiaugtis neverta. Svorio metimas yra klaidingas tikslas! Tikslas turėtų būti nuolatinis riebalinio kūno sluoksnio mažinimas. Atkinsas rašo: "Angliavandeniai yra tas maistas, dėl kurio priaugama svorio.

Daug angliavandenių turinčios dietos yra tai, ko mažiausiai reikia antsvorį turintiems žmonėms. Iš tikrųjų priaugti svorio verčia per didelis kalorijų skaičius, ir dėl nutukimo negalima vienodai kaltinti visų angliavandenių.

Čia labai svarbu, apie kokią angliavandenių grupę kalbama, kadangi yra geri ir blogi angliavandeniai. Blogi angliavandeniai yra rafinuoti angliavandeniai: balti miltai, baltas cukrus, balta duona, makaronai, saldumynai, vaisvandeniai.

Norint išvengti tokio pobūdžio nesusipratimų, prieš žodį "angliavandeniai" reiktų naudoti žodžius "perdirbti" arba "natūralūs".

svorio metimo temos, apie kurias reikia rašyti svorio metimo cullman al

Ironiška, bet dr. Atkinsas šį skirtumą savo knygoje pažymi, bet, nepaisant to, vis tiek rekomenduoja laikantis dietos, atsisakyti visų angliavandenių — netgi tų, kurie naudingi sveikatai ir normaliam organizmo funkcionavimui. Sveika, nepavojinga sveikatai, apie kurias reikia rašyti deginimui skirta dieta turi būti paremta natūraliu maistu, kuriame yra bent jau vidutinis angliavandenių skaičius.

svorio metimo temos, apie kurias reikia rašyti

Negalima visiškai jų atsisakyti. Kaip energiją jis gali naudoti baltymus, angliavandenius, riebalus. Vis tik pats geriausias ir efektyviausias jos šaltinis yra angliavandeniai, o daugelis besilaikančių mažai angliavandenių turinčios dietos tiki, jog geriausias energijos šaltinis yra riebalai, tačiau tai — netiesa. Kadangi angliavandeniai yra geriausia energijos forma, reikalinga raumenų susitraukimui, turinti daug riebalų ir mažai angliavandenių dieta nėra optimaliausias variantas, kultūristams, kitų sporto šakų svorio metimo temos ar šiaip mėgstantiems aktyvų gyvenimo būdą.

Tokia dieta paprasčiausiai neatitinka didelio intensyvumo treniruočių ar gyvenimo būdo diktuojamų poreikių. Mažai angliavandenių turinčios dietos labiau tiktų dirbantiems sėdimą darbą, turintiems didelį antsvorį ar tiems, kuriems dėl tam tikrų sveikatos sutrikimų gydytojai visiškai neleidžia sportuoti. Tokiu atveju ketogeninė dieta padeda atsikratyti svorio mažai arba netgi visiškai nesportuojant nors numestas svoris nebus vien tik riebalai ir vargu ar pavyks jį ilgai išlaikyti.

Kai kurie, besilaikantys Atkinso dietos, teigia, jog jie net pajunta didesnį energijos antplūdį.

Todėl geriau saikingai mėgaukitės glitimo turinčiais maisto produktais, kaip ir visu kuo kitu.

Tai tikėtina, tačiau dauguma iš jų yra labai neaktyvūs. Mažai angliavandenių turinti dieta ir didelis aktyvumas nėra geriausi draugai. Kuo geriau subalansuota dieta ir kuo didesnę jos dalį sudaro natūralus maistas, o visa tai suderinta su sportu, tuo tai geresnis būdas atskratyti nepageidaujamo riebalinio sluoksnio ir padaryti tai visiems laikams.

Todėl kiekvienas, kuris GALI sportuoti, TURI sportuoti,nes, bet kuri svorio metimo programa, kurioje nėra vietos didesniam fiziniam aktyvumui, pasmerkta nesėkmei!

3 mėnesių lieknėjimo programa su dietologu - Mamos Žurnalas

Iš dviejų, kalorijų deficitą kuriančių metodų — sudeginti daugiau arba valgyti mažiau — pirmasis yra geresnis, kadangi nesukelia neigiamų pasekmių. Kitiems "mažai angliavandenių" turi ekstremalią reikšmę, ir jie suvartoja vos gramų angliavandenių per dieną. Laikantis Atkinso dietos, pradinėje jos fazėje apie kurias reikia rašyti angliavandenių kiekis yra vos 20 gramų per dieną. Tai būtų vienas mažas obuoliukas. Faktiškai tai reiškia, joks angliavandenių vartojimas yra neleistinas. Ketogeninės dietos pagal jų charakterį ekstremaliai griežtos, o žvelgiant iš mitybos pozicijų, visiškai nesubalansuotos.

Visa tiesa apie svorio metimą (ir kodėl dietos yra nesąmonė)

Neginčitynas faktas svorio metimo temos tas, kad kuo griežtesnė dieta, tuo didesni pašaliniai efektai ir tuo sunkiau jos laikytis ilgesnį laiką. Besilaikantys mažai angliavandenių turinčios dietos nenori girdėti, jog netgi nuosaikus angliavandenių apribojimas bent jau perdirbtų angliavandenių pašalinimas iš mitybos raciono jau duoda naudą ir kur kas lengviau tokios dietos laikytis ištisai.

Daug pastarųjų metų tyrimų parodė, jog mažai angliavandenių turinčios dietos veikia, tačiau nėra nė vieno tyrimo, kuris būtų įrodęs, jog būtina angliavandenius taip apriboti, kaip tai daryti pataria Atkinsas. Kaip yra geriausia nuolat deginti riebalus? Atkinsas savo knygoje apie svorio kontrolę pateikė daug vertingos informacijos.