Vasaros Sumuštinis – Sveiki Pusryčiai Greitai

Svorio svorio sveiki sumuštiniai

Turinys

    deginti riebalus be cukraus

    Rinkitės užkandžius, kurie turi daug kalcio ir skaidulų. Labai dažnai abiejų šių maistinių medžiagų žmonėms stinga. Taigi, puikus variantas — jogurtaskuris turi daug kalcio, skaidulų, baltymų ir gerųjų bakterijų.

    svorio svorio sveiki sumuštiniai sveiki gėrimai svorio metimui

    Humusas Apeikite užkandžių automatą ir verčiau pasimėgaukite sveikais užkandžiais, kuriuos pasiruošėte namuose. Taip ne tik sutaupysite pinigų, bet ir gausite daugiau maistinių medžiagų.

    Puikus pavyzdys — pjaustytos daržovės su trupučiu humuso.

    Avižinė košė ©  Shutterstock nuotr. Avižų košė turi sudėtinių angliavandenių, o tai reiškia, kad sotumo jausmą pajusite nesukeldami cukraus kiekio kraujyje.

    svorio svorio sveiki sumuštiniai

    Be to, tai yra puikus skaidulų šaltinis, o daug skaidulų leidžia nepriaugti svorio ar jo net atsikratyti. Nors mes apie avižų košę galvojame kaip apie pusryčių patiekalą, tačiau nedidelis dubenėlis šios košės gali tapti sočiu ir skaniu užkandžiu. Kad būtų dar patogiau, visada turėkite su savimi pakelį ar svorio svorio sveiki sumuštiniai nesaldintos užpilamos avižų košės arba prieš naktį užpilkite avižas užsukamame indelyje.

    Autorius: Žmonės. Piktnaudžiauti tokiu valgiu, ypač dienos pabaigoje, nevertėtų. Tad kokius užkandžius rinktis, jei metate svorį? Vaisių salotos Žaliasis kokteilis — puikus pasirinkimas iki pietų, jei norite užkandžiauti.

    Džiovinti vaisiai ©  Shutterstock nuotr. Džiovinti vaisiai yra sveikas ir patogus nešiotis užkandis.

    lieknėti natūraliai

    Šiame produkte daug sotumo jausmą užtikrinančių skaidulų. Taip pat gausu svarbių vitaminų ir mineralų.

    yin yang svorio netekimas

    Tad rinkitės vaisius be pridėtinio cukraus ar saldiklių, o jeigu džiovintus vaisius derinsite su riešutais, su užkandžiu gausite svorio svorio sveiki sumuštiniai sveikų angliavandenių ir baltymų pusiausvyrą.