Kaip sėkmingai atsikratyti nepageidaujamų kilogramų

Teisinga mąstysena numesti svorio

Gali būti, kad, pavyzdžiui, jūs daug greičiau pastorėjate ir jums žymiai sunkiau atsikratyti tų kilogramų nei kitiems jūsų draugams. Nes jūsų organizmas efektyviau kaupia kalorijas.

Dėl to galite kaltinti savo protėvius, kurių genai padėjo jiems išgyventi ilgus baldo laikotarpius.

Šeši moksliškai patvirtinti būdai, kaip numesti svorio

Būtent šie genai ir yra kalti dėl šiandienos pasaulio, kuris kupinas riebių pagundų ir žmogaus darbą taupančių prietaisų. Tačiau svorio metimo žaidimą vis tik galima laimėti. Tam tereikia šiek tiek eksperimentų ir daug kantrybės. Galbūt jums būtų lengviau, jeigu galvotumėte apie svorio metimą kaip apie ilgą vingiuotą kelionę, kai jūs dar tik mokotės pažinti svorio netekimas esant 38 jūs žinote, koks yra jūsų kelionės tikslas, tačiau prieš surandant teisingą kelią jums gali tekti atsimušti į keletą akligatvių.

teisinga mąstysena numesti svorio

Štai čia mes jums pateikiame nekintamas svorio metimo taisykles. Gali būti, kad jos jums neprimins radikalių daugelio įprastinių dietų taisyklių, tačiau jeigu jų paisysite, tai suteiks jums puikią galimybę įminti svorio metimo paslaptį.

Į savo prioritetų sąrašo viršūnę įrašykite valgymo ir treniruočių įpročių pakeitimą.

svorio metimas dėl liesos virtuvės būdų, kaip padėti padidinti svorio metimą

Jūs negalite numesti svorio nežiūrėdami, ką valgote ir nesportuodami. Daugelis žmonių, kurie pasiekia ilgalaikę svorio kontrolę, tai daro pakeisdami savo mitybos įpročius ir padidindami treniruočių skaičių. Nacionalinis JAV svorio kontrolės registras, duomenų bazė, kurioje registruojami tūkstančiai sėkmingai numetusių svorį žmonių, teigia, kad 80 procentų žmonių, kurie numeta teisinga mąstysena numesti svorio ir jo nebepriauga, padaro esminius pokyčius tiek mitybos, tiek fizinio aktyvumo veikloje.

Svarbiausia — kontroliuoti porcijas. Svarbu ne tik tai, ką valgote, tačiau ir kiek.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Priešingai tam, kuo jus mėgina teisinga mąstysena numesti svorio kai kurie dietų mokytojai, jūs storėjate ne nuo makaronų, o nuo to, kad per vienus pietus suvalgote jų tiek, kiek užtektų pamaitinti visam kaimui. Apribodami porcijų dydžius, jūs galite mėgautis skaniu maistu.

Peržiūrų skaičius: Atsakykite į klausimą, nuo kuriuo kintamojo priklauso ilgalaikė dietos rezultatų sėkmė?

Padeda vaikščiojimas. Nepaisant prastos reputacijos, vaikščiojimas yra puiki treniruotė, norint numesti svorio, nes tai lengva daryti, tam nereikia specialios sportinės įrangos ir tai netgi malonu.

Nuėję 1,6 kilometro jūs sudeginsite kalorijų.

Norėdami padidinti išeikvojamų kalorijų skaičių kopkite į kalvelę arba retkarčiais pakeiskite ėjimą bėgimu. Daugelis žmonių nepakankamai įvertina tai, ką jie suvalgo ir per gerai įvertina savo fizinę veiklą.

teisinga mąstysena numesti svorio

Kasdieną užsirašydami suvartotą maistą ir sportui skirtą laiką jūs patys įvertinsite, kokie jums reikalingi pokyčiai. Mes kalbame apie vandenį — natūralų gamtos dietinį gėrimą.

Jokių kalorijų, puikus skonis, suteikia sotumo jausmą.

cabohydrate

Gurkšnodami vanedenį prieš valgį ir jo metu jūs numalšinsite alkį ir greičiau pasisotinsite. Stenkitės vartoti kuo mažiau kaloringų vaisvandenių, saldintų gėrimų ir alkoholio.

Skystos kalorijos akimirksniu pavirsta riebalais. Kramsnokite, o ne apsirykite. Valgydami mažiau, tačiau dažniau kartus per dieną jūs lengviau kontroliuosite alkį ir mažiau rizikuosite persivalgyti.

Atsikratykite netinkamos mąstysenos.

Dietos motyvacija

Pripažinkite faktą, kad greito poveikio dietos yra neveiksmingos ir kad nėra trumpo kelio į teisinga mąstysena numesti svorio svorio metimą. Mesdami svorį, teisinga mąstysena numesti svorio ir siekdami kokio nors kito reikšmingo tikslo, jūs turite tam pilnai atsiduoti ir sunkiai stengtis.

Žinoma, bus momentų, kai jus apims teisinga mąstysena numesti svorio ir norėsis gardžiai prisikimšti, tačiau tai nereiškia, kad jums negali pasisekti. Galutinis rezultatas yra vertas visų šių pastangų.

Nuorodos kopijavimas Kaip sėkmingai atsikratyti nepageidaujamų kilogramų Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.