„Nusprendžiau numesti svorio!”: kas svarbu lieknėjant?

Užrašyti svorio metimo tikslus

  • Riebalų deginimas apie
  • 35 kg svorio netekimas per 3 mėnesius
  • Riebalų degintojų paspaudimai
  • 30 patarimų, kaip numesti svorio | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  • Vieniems labai svarbu moterų išvaizda, kitiems — vidus, dar kitiems — viskas.
  • Dietos ir svorio metimas Jeigu jūs laikotės dietos arba aktyviai užsiimate fitnesu, vieną dieną ateina momentas, kada svorio metimo rezultatai atrodo neadekvatūs įdėtoms pastangoms.

Tačiau tinkamai pasiruošus tokių ir kitokių situacijų galima išvengti. Pateikiame tinkamo pasiruošimo gaires.

Galbūt užkąsdavote prieš darbo pabaigą, todėl nejausdavote didelio alkio ir iki vakarienės nereikėdavo to pakelio traškučių. Arba gal supratote, kad jums nereikia saldumyno po pietų, kai suvalgote užrašyti svorio metimo tikslus kiek anksčiau dieną, užrašyti svorio metimo tikslus ji. Nebijokite prisiminti dalykų, kurie nebuvo veiksmingi pavyzdžiui, ta ekstremali dieta arba tas labai griežtas treniruočių grafikas.

Negalvokite apie tai kaip apie nesėkmes, sako ji. Tai tik svarbios pamokos, kad žinotumėte, užrašyti svorio metimo tikslus reikia ir ko nereikia daryti. Pasak jos, kai prieš akis vien tik didelis tikslas, net užrašyti svorio metimo tikslus įmanoma progresas atrodo per lėtas, ir tai sumažina ryžtą.

Jei jūsų tikslas yra numesti 10 kg, suskirstykite jį į 2 kg atkarpas — taip lengviau pastebėsite progresą. Arba galite nusistatyti, kad kas savaitę atsikratysite 0, kilogramo.

Atminkite, kad atsikratyti daugiau nei kilogramo per savaitę ne visada yra sveika be to, dažniausiai ir nerealu. Tačiau net jei laikotės nustatyto mitybos režimo, bet neišsimiegate, vis tiek esate nepalankioje padėtyje.

Čikagos universitete buvo atliktas tyrimas, kuriame paaiškėjo, kad dietos besilaikantys asmenys, kurie naktį miegojo po 8, 5 val. Prieš miegą venkite išmaniųjų prietaisų ir visada!

Nuorodos kopijavimas

Jokių atsikalbinėjimų. Peržiūrėkite dabartinius valgymo įpročius Prieš leidžiantis į lieknėjimo kelionę, visų pirma reikia nusistatyti bazinius dalykus. Kokių sveiko gyvenimo principų laikotės jau dabar, o kur reikėtų patobulėti? Pritaikykite virtuvę savo poreikiams Kai išsiaiškinsite, kokie jūsų dabartiniai maitinimosi įpročiai, laikas kruopščiai peržvelgti visus nesveikus produktus, kurių jūs tikrai galite atsisakyti, sako J.

ar svorių naudojimas padeda numesti svorio svorio netekimas 101 svoris svaro

Išdalinkite nesveiką maistą, paaukokite jį, tiesiog jo atsikratykite. Jums nereikia jo visai išbraukti iš savo gyvenimo, bet jei neturėsite tokių produktų savo virtuvėje, bus daug lengviau kovoti su pagunda.

Pavyzdžiui, jei savo šaldiklyje neturėsite ledų, daug mažesnė tikimybė, kad juos valgysite, nes tektų važiuoti jų nusipirkti.

  • „Nusprendžiau numesti svorio!”: kas svarbu lieknėjant? | vadzgirys.lt
  • Ar galiu numesti svorio depo kulka

Išskirkite maistą, kurio negalite ar nenorite atsisakyti Svarstydami, kurių nesveikų produktų galėtumėte vengti, taip pat pagalvokite, su kuriais nenorėtumėte atsisveikinti visiems laikams. Viso šito galima ir neatsisakyti, — sako R.

Mūsų lėkštėje yra vietos visiems produktams, — sako ji. Susidarykite sveikų patiekalų receptų sąrašą Jei jūsų tikslas yra sveika mityba, bet jūs neturite solidaus sveikų ir skanių patiekalų receptų rinkinio, jūsų planas pasmerktas žlugti.

užrašyti svorio metimo tikslus juosmens juostos svorio metimas pirmą mėnesį

Prieš pradėdami svorio mažinimo programą, susiraskite kelis ar keliolika receptų patiekalų, kuriuos iš tikrųjų norėsite valgyti, ir kuriuos nesunku pasigaminti, pataria J. Ji paaiškino, kad įgudę gaminti kelis patiekalus užrašyti svorio metimo tikslus receptą, vėliau galėsite improvizuoti ir integruoti daugiau patiekalų į savo repertuarą.

Pasistenkite pasigaminti daug patiekalų iš karto, kad šaldytuve būtų visai savaitei skirto maisto. Jei neturite laiko pasigaminti tiek patiekalų iš anksto, išbandykite produktų ar patiekalų ruošinių pristatymo į namus paslaugą.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Kad ir kokią strategiją pasirinksite, svarbiausias tikslas — valgyti sveiką, namuose pagamintą maistą, ir iki minimumo sumažinti pusfabrikačių ir maitinimo įstaigų patiekalų kiekį. Rūpinkitės psichine ir emocine sveikata Svorio metimas gali būti psichologinis žaidimas.

svorio netekimas sulaukus 6 mėnesių

Tiesą sakant, viename Kentukio universiteto tyrime paaiškėjo, kad asmenys, kurie sužinojo apie streso mažinimo metodus ir juos praktikavo, per septynias savaites numetė apie 8 kilogramus, nors nesiėmė jokių kitų mitybos kontroliavimo priemonių. Tad kuo anksčiau imsite mokytis šių metodų ir juos praktikuoti, tuo geriau.

Susikurkite įkvepiančių paskaitų, meditacijų ar muzikos biblioteką savo telefone ir klausykite pakeliui į darbą arba vos nubudę.

ilgalaikis riebalų degintojų vartojimas super nustatyti numesti svorio

Tai neturi būti labai dvasinga ar religinga. Tiesiog pozityvu.